Ρώτησα φίλο χρηματιστή, με διασυνδέσεις και προσβάσεις στον κατασκευαστικό κλάδο που φτάνουν μέχρι την εποχή της Βάσως Παπανδρέου τι “παίζει” σχετικά με τις διάφορες φήμες περί αποχώρησης της Hochtief από τις κοινοπραξίες παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού και του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου.
Η απάντηση του δεν χωρούσε παρερμηνείες...άλλοι μπορεί να φύγουν αλλά οι Γερμανοί (που εδώ και χρόνια δεν είναι και τόσο Γερμανοί αφού το πλειοψηφικό ποσοστό έχει εξαγορασθεί από την Ισπανική Grupo ACS) όχι, καθώς τελευταία ενίσχυσαν την θέση τους στην Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου μοιράζοντας το 10% της AEΓΕΚ με τους άλλους μετόχους. Η νέα μετοχική σύνθεση της κοινοπραξίας είναι Hochtief στο 38,89% (από 35%), η ΑΚΤΩΡ στο 22,22% (από 20%), η J & P Αβαξ στο 23,61% (από 16,25% συν το 5% της Αθηνάς κατασκευαστική) και η Vinci στο 15,28% από 13,75% του μετοχικού κεφαλαίου…
Πάντως ο ίδιος μου συμπλήρωσε πως γνώμονας για την επόμενη ημέρα της Hochtief στην Ελλάδα θεωρείται η συμμετοχή ή όχι της εταιρείας στον διαγωνισμό για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης.