του Παύλου Παπαδάτου

Ανήκω σε εκείνους, μάλλον τους ελάχιστους, που πιστεύουν ότι το «φάρμακο-καντίνα» του Κορωνοϊού θα κοστίσει στις κοινωνίες περισσότερο από την ίδια την ασθένεια.

Η οικονομία της Ελλάδας βασίζεται κατά ένα μεγάλο μέρος της στον Τουρισμό. Το ίδιο και η οικονομίας της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης που γονάτισαν κυριολεκτικά, τα ξενοδοχεία, οι ταβέρνες, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία,  οι διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις, τα κομμωτήρια, τα μπαράκια, κ.λ.π.

Οι άνθρωποι φοβήθηκαν, μειώθηκαν τα εισοδήματά τους και ήταν φυσικό να μειώσουν ταξίδια και  διακοπές. Κάτι όμως έπρεπε να γίνει ώστε τα δύο μας νησιά να προσελκύσουν όσους μπορούν περισσότερους επισκέπτες.

Δεν γνωρίζω τι είδους επικοινωνιακές ενέργειες έκαναν -αν έκαναν- η Περιφέρεια, ο Δήμος ή και οι ιδιωτικοί τουριστικοί φορείς, που ωφελούνται τα μάλα από τον τουρισμό,  ώστε να προσελκύσουν επισκέπτες στα νησιά μας.

  • Το μόνο που είδα είναι ένα σποτ -μάλλον ακριβό- προβολής της Κεφαλονιάς μας από την LEVANTE FERRIES. Και ως Κεφαλλονίτης θα ήθελα να τους ευχαριστήσω.

Μόνο η Levante ferries ωφελείται από την προσέλκυση τουριστών στα νησιά μας, την στιγμή μάλιστα που δεν έχει και ανταγωνισμό; Όλοι όσοι ωφελούνται, τουλάχιστον άμεσα, δεν πρέπει να συμμετάσχουν σε αυτή την προσπάθεια;

Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι πριν λίγα χρόνια ο Δήμος ξόδεψε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, αν είναι ποτέ δυνατό,  για ένα site της Κεφαλονιάς!!!

  • Άραγε το είδε κανείς;  

Σήμερα, θα μπορούσε ο δήμος και οι τουριστικοί φορείς με 40-50 χιλιάδες ευρώ να κάνουν μία καταπληκτική ιντερνετική καμπάνια για τα νησιά μας, και να δημιουργήσουν και ένα σύγχρονο site.

Σημείωση

Η Ιθάκη είναι η μικρή αδελφή της Κεφαλονιάς. Γιατί η Levente Ferries δεν την περιέλαβαν στο σποτ τους;

Θα μου πεις ότι ζητάω πολλά. Μάλλον την ξέχασαν …Αλλά και πάλι τους αξίζει ένα μπράβο.

 

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here