Είπα να ρίξω μια διαγώνια ματιά στα αποτελέσματα δύο ομίλων της Motor Oil και της MIG. Θα μου πείτε καλά εντελώς ανόμοια επιχειρηματικά μεγέθη από όλες τις πλευρές, προς τι η σύγκριση.
Θα σας πω, αρκεί να μου δώσετε 5′ .
Έχουμε και λέμε:
Motor Oil. Κέρδη για την χρήση του 2018 στα 257 εκατ. ευρώ. Ο όμιλος κάθε χρόνο, μα κάθε χρόνο διανέμει ένα σημαντικότατο μέρος των κερδών του στους μετόχους (προφανώς οι βασικοί μέτοχοι, οικογένεια Βαρδινογιάννη παίρνουν τη μερίδα του λέοντος, ωστόσο ένα εξίσου σημαντικότατο μέρος εισπράττουν ξένα funds, ισχυροί ιδιώτες επενδυτές αλλά και εκατοντάδες μικρομέτοχοι οι οποίοι εμπιστεύονται το παρόν και επενδύουν στο μέλλον του ομίλου).
Δεν θα αναφερθώ στην μεθοδική δουλειά που εδώ και δέκα και πλέον χρόνια ‘χτίζει’ ο Πέτρος Τζαννετάκης (δεν έχει την ανάγκη των δικών μου θετικών σχολίων, η αγορά ξέρει και κρίνει) ειδικότερα όσον αφορά στο κομμάτι που αφορά στην διασπορά του ομίλου προς τα ξένα funds, ισχυρούς επενδυτικούς ομίλους κ.λ.π.
- Θα αναφερθώ ωστόσο στις αμοιβές που λαμβάνουν τα μέλη της διοίκησης της Motor Oil, 12,145 εκατ. ευρώ, για την χρήση 2018.
Μέχρις εδώ καλά, θα σας πάω τώρα και στον άλλο όμιλο, τη MIG με τα λίγο ως πολύ γνωστά προβλήματα, τους κινδύνους, τις παγίδες αλλά και τις ευκαιρίες που κρύβει (αναφέρομαι κυρίως στην Attica Group).
- Στα 54,9 εκατ. οι ζημίες της MIG για το 2018, αλλά κοιτάζοντας προσεκτικότερα τις αμοιβές θα δει κάποιος πως αυτές από 10,5 αυξήθηκαν σε 11,8 εκατ. ευρώ.
Και σταματώ εδώ, τα συμπεράσματα δικά σας.