Σε θετικό έδαφος, κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους, και για πρώτη φορά φέτος “γύρισαν” τα οικονομικά μεγέθη του Ομίλου Jumbo.
Η επαναλειτουργία του 75% του δικτύου καταστημάτων στην Ελλάδα συνέβαλε στην αλλαγή τάσης, στην σταδιακή επαναφορά των πωλήσεων του μεγαλύτερου retailer της χώρας. Ωστόσο ένας σημαντικός αριθμός καταστημάτων (κυρίως όσων στεγάζονται σε μεγάλα εμπορικά κέντρα/malls ) παρέμεινε κλειστό, με συνέπεια την αποτύπωση στο σύνολο.
Επιπρόσθετα οι αυστηροί και δυσανάλογοι για το μέγεθος των καταστημάτων περιορισμοί (ως προς τον αριθμό των επιτρεπόμενων πελατών εντός των καταστημάτων και μόνο με την διαδικασία click inside ή click away) επενέργησαν αρνητικά.
- Στην Βουλγαρία, η πλειονότητα των καταστημάτων ξεκίνησε να λειτουργεί από τις 12 Απριλίου, στη Ρουμανία και τα 14 λειτούργησαν με περιορισμούς, όπως-περίπου- και στην Κύπρο.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Ομίλου, Απόστολο Βακάκη, τα click away και click inside αποτελούν εργαλεία “παράδοσης” και όχι “πώλησης προϊόντων” γεγονός που αποτέλεσε και ένα από τα σημεία τριβής του επιχειρηματία με την κυβέρνηση.
Με το 53% των πωλήσεων να πραγματοποιείται στην ελληνική αγορά, ο Απόστολος Βακάκης είχε κάθε λόγο να υπεραμυνθεί ενός διαφορετικού-λειτουργικότερου- καναλιού πωλήσεων.
Ισχυρή άνοδος, στην χθεσινή συνεδρίαση (στα 16 ευρώ) με αυξημένες συναλλαγές