Σχεδόν στο μισό μειώθηκαν οι πωλήσεις της Burberry Group το πρώτο τρίμηνο του 2021, με τις εκτιμήσεις για το β’ τρίμηνο να είναι εξίσου απαισιόδοξες.
Ειδικότερα οι πωλήσεις του ομίλου μειώθηκαν κατά 45%.
Σε διάρκεια 13 εβδομάδων, έως τις 27 Ιουνίου η βρετανική αλυσίδα κατέγραψε πτώση 45% στις πωλήσεις συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, για το β’ τρίμηνο αναμένεται πτώση πωλήσεων κατά 15%-20%, ενώ για το πρώτο εξάμηνο του 2021 η πτώση θα κυμαίνεται μεταξύ 40%-50%.
Τα έσοδα λιανικής για το α΄ τρίμηνο υποχώρησαν στα 257 εκατ. στερλίνες (322,7 εκατ. δολάρια) από τα 498 εκατ. στερλίνες στις 29 Ιουνίου 2019.