«Η φήμη έχει την συνήθεια να φθάνει με αργά βήματα, αλλά μπορεί να εξαφανιστεί μέσα σε μια στιγμή», ανέφερε ο κ. Matt Painter, Managing Director, Ipsos Mori Reputation Center, στην ομιλία του με θέμα «Managing Reputation in Times of Turbulence» στο πλαίσιο του 5th Family Business Forum.
Ο ίδιος επεσήμανε ότι είναι μεγάλη πρόκληση στην εποχή της τεχνολογίας, μία οικογενειακή επιχείρηση να διαχειριστεί τη φήμη της. Οι προκλήσεις είναι πάρα πολλές, με μεγάλο μέρος αυτών να προκύπτει από τα social media και τα fake news. Όπως σημείωσε, ο κόσμος δυσκολεύεται να ξεχωρίσει ποια brands και επιχειρήσεις να εμπιστευτεί.
Η κακή φήμη αναφέρθηκε, επηρεάζει συνολικά την εταιρεία, από επίπεδο αποτελεσμάτων, μέχρι και στην εσωτερική της λειτουργία.
Ο κ. Painter αναφέρθηκε σε 5 σημεία στα οποία πρέπει να εστιάζει μια επιχείρηση για να προστατέψει την φήμη της:
- Δημιουργία υψηλών επιπέδων εμπιστοσύνης των καταναλωτών
- Να καταλάβει και να επενδύσει στη σχέση με τους μετόχους της
- Προβολή της κοινόχρηστης αξίας και του κοινωνικού της αποτυπώματος
- Η αντοχή της φήμης ξεκινά από την κορυφή της ιεραρχίας («το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»)
- Δεν μπορείς να διαχειριστείς αυτό που δεν μπορείς να μετρήσεις.