H τεχνολογία αλλάζει όλα τα επιχειρηματικά μοντέλα σε μία εποχή προκλήσεων και μεγάλων ευκαιριών.
Για όλα όσα έχει φέρει η ψηφιακή εποχή μίλησε στο 8ο Digital Banking Forum 21 ο κ. Κώστας Μακρυπίδης, Banking Senior Sales Segment Leader του OTE Group, ο οποίος τόνισε -πολλάκις- ότι ο ψηφιακός πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο.
Παρουσίασε πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για το περιβάλλον αλλαγών στο οποίο ζούμε, ενώ αναφερόμενος σε πρόσφατη μελέτη της Accenture, τόνισε ότι εάν οι τράπεζες δεν αλλάξουν το επιχειρηματικό μοντέλο και κάνουν στροφή προς το μέλλον θα διακινδυνεύσουν τη βιωσιμότητά τους.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ:
H τεχνητή νοημοσύνη είναι άκρως απαραίτητη και χρησιμοποείται στον τραπεζικό χώρο και παγκόσμιο χρηματοπιστωτικοί κολοσσοί σκοπεύουν να επενδύσουν τεράστια κεφάλαια στην AI.
Ήδη χρησιμοποιούνται ψηφιακοί βοηθοί και bots, ενώ προχωράει ραγδαίως η αυθεντικοποίηση/ταυτοποίηση του χρήστη μέσα από βιομετρικά χαρακτηριστικά και άλλες τεχνολογίες αιχμής.
Κατά τον κ. Μακρυπίδη, στα επόμενα χρόνια θα εκτελούνται πάνω από 1 τρις. συναλλαγές μέσα από αυτές τις τεχνολογίες.
Με επίκεντρο του μέλλοντος τα δίκτυα 5G, πρωτοπόρος ο ΟΤΕ, υλοποιούνται projects και εφαρμόζονται σε επιχειρηματικά περιβάλλοντα π.χ. βιομηχανίες, logistics.
Τι πρέπει να κάνουν οι τράπεζες;
Θα πρέπει να βρουν κάποιο στρατηγικό μοντέλο συνεργασίας με fintech οργανισμούς.
Το νέο κατάστημα του μέλλοντος δεν θα έχει σχέση με το σήμερα, τα μετρητά θα εκλείψουν.
Τα wi-fi δίκτυα τραπεζών έχουν στηθεί με επιτυχία στις ελληνικές τράπεζες.
Για να κυριαρχήσουν θα πρέπει να γίνουν τεχνολογικοί οργανισμοί, να επενδύουν στην αλλαγή της εμπειρίας, ανασχεδιάζοντας κάτω από το πρίσμα με τη ματιά του πελάτη, μειώνοντας το δομικό και λειτουργικό κόστος.
Ο ΟΤΕ κατάφερε να αλλάξει το προφίλ του σε έναν τεχνολογικό συνεργάτη των επιχειρήσεων. Όλα τα πολυσύνθετα έργα σε Έλλαδα και εξωτερικών με ευρεία γκάμα προϊόντων και λύσεων για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο, την υγεία, την ναυτιλία, τον τουρισμό κτλ.
Σ. Κυριάκος, Alpha Bank: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η πανδημία και η digital επιτυχία