Και ενώ δεν έχει καταλαγιάσει η «σκόνη» από τις αντιδράσεις και τις δημόσιες τοποθετήσεις από την υπόθεση της e-food, η Rocket επεκτείνει την επένδυση και τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα.
Παράλληλα, προχωρά στην υπογραφή συμβάσεων αορίστου χρόνου με τους διανομείς της, γεγονός που τη καθιστά τη πρώτη υπηρεσία online παραγγελίας και διανομής φαγητού που το κάνει στην Ελλάδα, όπως αναφέρει.
Διευκρινίσεις του υπ. Εργασίας μετά τον σάλο με την e-food
Ντεμπούτο τον Ιούλιο του 2021
Έχοντας ήδη παρουσία σε Ουκρανία, Ολλανδία, Κύπρο και Γαλλία, η Rocket, από τον Ιούλιο του 2021 δραστηριοποιείται στη χώρα μας και ο όγκος παραγγελιών διπλασιάστηκε ήδη, καθώς η υπηρεσία γίνεται διαθέσιμη σε ολοένα και περισσότερες περιοχές και προάστια της Αθήνας.
Βέλτιστη εμπειρία σε πελάτες…και συνεργάτες
Σε ανακοίνωση της η εταιρεία σημειώνει πως στόχος της είναι να «επενδύσει στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της, προσφέροντας όλα τα προνόμια που εγγυώνται μια σύγχρονη εργασιακή εμπειρία. Έχοντας θέσει ως προτεραιότητα να προσφέρει βέλτιστη εμπειρία όχι μόνο στους πελάτες αλλά και στους εργαζόμενούς της, η Rocket – αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των διανομέων της, οι οποίοι αποτελούν κεντρικό πυρήνα της υπηρεσίας και ζωτικό κομμάτι της εταιρείας- προχωρά σε υπογραφή συμβάσεων μισθωτής εργασίας αορίστου χρόνου, με τους νέους διανομείς της».
Νίκος Χατζηδάκης: Ως και 500 νέες θέσεις εργασίας μέχρι το τέλος του 2021
Στο μήνυμα του ο κ. Νίκος Χατζηδάκης, Regional Expansion Manager σημειώνει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την πορεία μας στην Ελλάδα μέχρι στιγμής και ανυπομονούμε να δούμε την κοινότητά της Rocket να μεγαλώνει και να ανθίζει. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία θα προχωρήσει άμεσα σε νέες προσλήψεις και όπως είναι λογικό θα αυξήσει τον στόλο διανομέων της, οι οποίοι αποτελούν κεντρικό πυρήνα της υπηρεσίας και ζωτικό κομμάτι της επιχείρησης. Ως μισθωτοί της Rocket, οι διανομείς φυσικά θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν πλήρη προνόμια και δικαιώματα, ασφαλιστική κάλυψη κ.ο.κ.», δήλωσε σχετικά ο Νίκος Χατζηδάκης, Regional Expansion Manager.
Ένας Πύραυλος φτάνει στην Ελλάδα!
Σκληρός ο ανταγωνισμός
Το ξέσπασμα της πανδημίας όχι μόνο αύξησε σημαντικά τα μεγέθη της αγοράς αλλά διαφοροποίησε και τις καταναλωτικές συνήθειες, καθώς στο online delivery έχουν ενταχθεί μια σειρά προϊόντων πέραν του «γρήγορου φαγητού» και των αγορών από το super market.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών η αγορά υπολογίζονταν στα 500 εκατ. ευρώ, κάτι που αναμένεται ωστόσο να έχει αυξηθεί.
Τα ηνία διατηρεί ο γερμανικός όμιλος Delivery Hero με την e-food, ιδιαίτερη απήχηση έχει αποκτήσει η φιλανδική Wolt ενώ σημαντικό αποτύπωμα στην αγορά έχουν το Box της Cosmote και το delivery.gr.
Βάιος Κρόκος