της Κυρέλας Πέτρου

Με ρυθμούς της τάξης του 50% τρέχουν οι εξαγωγές της ΛΟΥΞ, η οποία το 2017 παρουσίασε αύξηση κερδοφορίας κατά 30% και πωλήσεων κατά 5%, φθάνοντας τα 33 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει στο Banks ο κ. Πλάτων Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Τμ. Marketing και Εξαγωγών της Λουξ, το 2018 έχει ξεκινήσει επίσης πολύ θετικά και αναμένεται περαιτέρω αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η εξωστρέφεια αποτελεί σημαντικό στρατηγικό πυλώνα της εταιρείας. Τα αναψυκτικά και οι χυμοί Λουξ σήμερα έχουν παρουσία σε 24 χώρες του εξωτερικού από την Αμερική έως την Αυστραλία. Τα μηνύματα που δεχόμαστε από τη διεθνή αγορά είναι πολύ θετικά, καθώς η κατανάλωση των προϊόντων μας στις υφιστάμενες αγορές αυξάνεται σταθερά, ενώ νέες αγορές προστίθενται στο πελατολόγιο μας. Ως αποτέλεσμα, οι εξαγωγές μας αυξάνονται με ρυθμό της τάξης του 50%».

Στον τομέα των εξαγωγών, η Λουξ στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη της παρουσίας της στα ράφια των διεθνών αγορών. Η εταιρεία θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην επέκταση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, δίνοντας ιδαίτερο βάρος στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Ευρώπης.

«Η Λουξ βρίσκεται σε συνεχή ανοδική πορεία πωλήσεων και τα τελευταία χρόνια έχει κατακτήσει μία από τις υψηλότερες θέσεις σε μερίδια αγοράς, παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό από καθιερωμένες διεθνείς ετικέτες. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στην εσωτερική αγορά», αναφέρει ο κ. Μαρλαφέκας.

Σε αυτή τη φάση η Λουξ επεκτείνει με σταθερά βήματα τη διείσδυσή της στη Θεσσαλία και τη Βόρεια Ελλάδα, ενώ προτεραιότητα είναι και η νησιωτική Ελλάδα.

Σε ό,τι αφορά τα νέα προϊόντα, η Λουξ πρόσφατα λάνσαρε τη σειρά προϊόντων λουξ plus ’n light και αυτή την περίοδο επενδύει στην επέκταση της νέας αυτής προϊοντικής γενιάς με καινοτόμες προτάσεις, καθώς και στην περαιτέρω ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς.

Πρόκειται για τη σειρά προϊόντων λουξ plus ’n light που περιέχει 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (στην πορτοκαλάδα και τη λεμονάδα), στην οποία προστίθενται προϊόντα τσαγιού, plus ‘n light tea, σε τρεις γεύσεις.

Για την πορεία της Λουξ κατά το προηγούμενο έτος, ο κ. Μαρλαφέκας αναφέρει ότι «παρά τις πολύ μεγάλες προκλήσεις της αγοράς και τη σημαντική συρρίκνωση της κατανάλωσης τα τελευταία χρόνια, η Λουξ παραμένει σε ανοδική τροχιά. Το 2017 η εταιρεία κατέγραψε έσοδα άνω των 33 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 5% σε σχέση με το 2016. Παρομοίως, η κερδοφορία της Λουξ πέτυχε μεγάλη άνοδο για ακόμη μία χρονιά, καθώς ενισχύθηκε κατά 30% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Φέτος, εάν δεν υπάρξουν απρόοπτες πολιτικο-οικονομικές εξελίξεις -παρόμοιες με αυτές που αντιμετωπίσαμε στο πρόσφατο παρελθόν- αναμένουμε η εταιρεία να ακολουθήσει σταθερά την ανοδική της πορεία, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην εγχώρια και διεθνή αγορά».

Η Λουξ αποτελεί τη μεγαλύτερη 100% ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών. Με παρουσία από το 1950, η αχαϊκή βιομηχανία Λουξ ξεκίνησε ουσιαστικά ως οικοτεχνία από τον Παναγιώτη Μαρλαφέκα, μέσα στην πόλη της Πάτρας. Στις σημερινές της εγκαταστάσεις, στο Κεφαλόβρυσο, μεταφέρθηκε το 1972.

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει τρεις ιδιόκτητες υπερσύγχρονες παραγωγικές μονάδες στην Πελοπόννησο, ένα νέο κέντρο logistics στην Αττική, ενώ η παρουσία της έχει εξαπλωθεί σε 50.000 σημεία πώλησης με την υποστήριξη των 500 περίπου αντιπροσώπων της. Εκτός συνόρων, η Λουξ έχει αναπτύξει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, επιτυγχάνοντας πωλήσεις σε 24 χώρες διεθνώς, από την Αμερική έως την Αυστραλία. Τον τελευταίο καιρό, εντατικοποιεί την παρουσία της στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Ευρώπη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ