Το μέλλον του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στον Βορρά.
Στόχος της νέας διοίκησης του ΟΛΘ είναι η ανάπτυξη στρατηγικών συμμαχιών σε Βαλκάνια και ΝΑ Ευρώπη, μέσω επενδύσεων και συμμετοχών σε επενδύσεις όπως dry ports (εμπορευματικοί σταθμοί) μαζί με την παράλληλη ανάπτυξη του ΣΕΜΠΟ και ανάδειξη του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκη ΟΛΘ σε μεγάλο κέντρο συνδυασμένων μεταφορών, κέντρο καινοτομίας και τεχνολογικά προηγμένων λύσεων στην εφοδιαστική και στις μεταφορές.
Ταυτόχρονα η διοίκηση στοχεύει στη διάχυση των οικονομικών οφελών στην τοπική κοινωνία και οικονομία.
Έχουν ήδη περάσει 15 μήνες λειτουργίας του ΟΛΘ υπό ιδιωτικό μάνατζμεντ και η διοίκηση έδωσε χθες συνέντευξη απολογισμού.
- Ο μέχρι σήμερα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Σωτήρης Θεοφάνης αναλαμβάνει καθήκοντα εκτελεστικού προέδρου με ατζέντα την ανάπτυξη του λιμανιού και ο Ιταλός Φράνκο Κούπολο τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου με καθήκοντα την καθημερινή λειτουργία του λιμανιού.
Δέσμευση της νέας διοικητικής ιεραρχίας είναι , μέσα σε 33 μήνες από την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού να έχουν υλοποιηθεί επενδύσεις ύψους 50 εκατ. ευρώ, παράλληλα με το στόχο για την τάχιστη δυνατή υλοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων δηλαδή της επέκτασης του 6ου προβλήτα και του ΣΕΜΠΟ και της δημιουργίας dry ports σε γειτονικές βαλκανικές χώρες.