Ντέρμπυ αναμένεται το αμέσως επόμενο διάστημα στο μέτωπο της Αττικής Οδού. Η παραμονή του Χρήστου Σπίρτζη στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών ερμηνεύεται ήδη από παράγοντες της κατασκευαστικής αγοράς ως “πράσινο φως” στον κυβερνητικό σχεδιασμό για παράταση της σύμβασης παραχώρησης κατά δύο χρόνια (λήγει το 2024) με αντάλλαγμα τις μελέτες για τις επεκτάσεις προς Ραφήνα και Λαύριο, μοντέλο που έχει ξεσηκώσει τις αντιδράσεις των ανταγωνιστικών ομίλων.
Ούτως ή άλλως για την ΑΚΤΩΡ (ελέγχει το 59,24%) και την J & P ΑΒΑΞ (με το 30,82%) η Αττική Οδός είναι ο άσος του χαρτοφυλακίου παραχωρήσεων (μερίσματα 69,9 εκατ. το 2015, 68,5 εκατ. το 2016 και 75,14 εκατ. το 2017).
Τόσο για τους αδελφούς Καλλιτσάντση όσο για τον Χρήστο Ιωάννου είναι το…holy grail όσον αφορά στους σχεδιασμούς τους για την επόμενη ημέρα καθώς αμφότεροι ρίχνουν το βάρος τους στον τομέα των παραχωρήσεων.
Από την άλλη λένε πως οι “απέναντι” είναι αποφασισμένοι να σηκώσουν το γάντι και να μπουν δυνατά στο παιχνίδι.
Ας ετοιμαζόμαστε για ντέρμπυ