Ανάπτυξη εργασιών εντός και εκτός συνόρων αναμένει για το σύνολο του 2018 η διοίκηση της Κρητών Άρτος, μετά από την διψήφια ποσοστιαία άνοδο των πωλήσεών της μέσα στο 2017.
Η παρουσία της σε περισσότερα σημεία πώλησης μαζί με τις προωθητικές κινήσεις που υλοποιούνται αποδίδουν, ωστόσο συμπληρωματική ενίσχυση έρχεται από τη διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας.
Η περυσινή ανάπτυξη της εταιρείας αποδίδεται τόσο στην πορεία των εγχώριων πωλήσεών της όσο και στις εξαγωγές, με τις τελευταίες να αποτελούν περίπου το 22% των συνολικών εσόδων της εταιρείας.
Για εφέτος στόχος είναι και πάλι μια διψήφια ποσοστιαία αύξηση των πωλήσεων της τάξης του 12%. Στην εγχώρια αγορά, αυτό θα επιδιωχθεί με τρεις τρόπους. Πρώτον, μέσα από επέκταση της παρουσίας σε μεγαλύτερο αριθμό καταστημάτων στις αλυσίδες με τις οποίες ήδη υπάρχει συνεργασία. Δεύτερον, με διεύρυνση της παρουσίας εκτός των μεγάλων αλυσίδων (μικρές και μεσαίες αλυσίδες, hypermarkets, μικρά σημεία πώλησης). Τρίτον, μέσα από το λανσάρισμα νέων προϊόντων.
Στις εξαγωγές επιδιώκεται αύξηση πωλήσεων αντίστοιχη με αυτή της εγχώριας αγοράς.
Σε ό,τι αφορά την προϊοντική επέκταση, από τον Φεβρουάριο ξεκίνησε η τοποθέτηση νέων προϊόντων και συγκεκριμένα κυκλοφόρησαν τέσσερις μπάρες δημητριακών και τρία είδη παστελιών με το εμπορικό σήμα «Μικιό». Αυτό αποτελεί μέρος της πολιτικής της Κρητών Άρτος να διεισδύσει δυναμικότερα στην αγορά των snacks με την μπράντα «Μικιό».
Πρόκειται για μπάρες δημητριακών που η σύνθεσή τους σχετίζεται με την κρητική διατροφή (σύκο, σταφίδα, θυμαρίσιο μέλι, χαρουπόμελο, πορτοκάλι). Η διοίκηση της εταιρείας, υπό τον κ. Μανόλη Δαμιανάκη, εκτιμά ότι η αγορά των snacks είναι μεγάλη και αποτελεί στρατηγική απόφαση η περαιτέρω διείσδυση σε αυτή.
Το 2017 ο κύκλος εργασιών της Κρητών Άρτος είχε αυξηθεί κατά 13,3% (στα 5,94 εκατ. ευρώ) και το καθαρό αποτέλεσμα είχε διαμορφωθεί στα 325 χιλ. ευρώ έναντι ζημιών 916 χιλ. ευρώ το 2016.
Το 2018 χαρακτηρίζεται από την διοίκηση της εταιρείας ως ένα ακόμη δύσκολο έτος για την αγορά (υψηλή φορολογία, μείωση διαθεσίμου εισοδήματος), με τη ζήτηση στο χώρο των σούπερ μάρκετ να παραμένει στάσιμη.