Η Safe Bulkers, ιδιοκτήτρια πλοίων ξηρού χύδην ξηρού φορτίου συμφερόντων του εφοπλιστή Π. Χατζηιωάννου με έδρα το Μονακό, συνεχίζει το επενδυτικό της πρόγραμμα στο capesize. Το νέο απόκτημα της ναυτιλιακής, αφορά ένα κινεζικό capesize, κατασκευής 2012 και το τίμημα της εξαγοράς είναι ύψους 31,75 εκατομμυρίων δολαρίων.

Το πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί τον Αύγουστο του 2022 μετά την ολοκλήρωση του προγραμματισμένου δεξαμενισμού και θα μετονομαστεί σε Αγία Σοφία.

Τον περασμένο μήνα, η Safe Bulkers ανακοίνωσε την απόκτηση ενός capesize bulker κατασκευής 2012 από την Cara Shipping της Κίνας για 30 εκατομμύρια δολάρια. Εάν αυτή η τελευταία συμφωνία είναι με την Cara, μέλος του Ομίλου Rizhao Steel, τότε το πλοίο είναι το Stella Flora που κατασκευάστηκε από το SWS.

Η εξαγορά αυξάνει τον στόλο της Safe Bulkers σε 42 πλοία, εκ των οποίων τα οκτώ είναι capesize.

Ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers, σχολίασε: «Μετά από τις συμβάσεις χρονικής ναύλωσης για τριετή απασχόληση δύο εκ των πλοίων μας κατηγορίας Capesize, χρησιμοποιούμε τη ρευστότητά μας για να επεκτείνουμε περαιτέρω τον στόλο μας κατηγορίας Capesize σε οκτώ πλοία, αναμένοντας ότι μια τέτοια εξαγορά να αυξήσει τα έσοδα και την κερδοφορία μας».

Σημειώνεται ότι το ναυπηγικό πρόγραμμα της εταιρείαςπεριλαμβάνει συνολικά εννέα φορτηγά πλοία με συμβόλαια σε γιαπωνέζικες γιάρδες. Η παράδοσή τους θα αρχίσει από το β’ τρίμηνο του 2022.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ