Μια σειρά νέων προϊόντων και υπηρεσιών δίνει η Anytime, το direct brand της Interamerican που ανακοίνωσε πρόσφατα την νέα της ταυτότητα.

Αναλυτικότερα όπως αναφέρει ο διευθυντής της Anytime Πάνος Κούβαλης η εταιρία δίνει τη δυνατότητα για σέρβις του αυτοκινήτου μέσω ψηφιακής πλατφόρμας που παρέχει τη δυνατότητα για online ραντεβού σε συγκεκριμένα συνεργεία.

Υπάρχει η δυνατότητα για ένδειξη τιμής, σχόλια και βαθμολογία προηγούμενων πελατών, εύρεση του πλησιέστερου συνεργείου και κίνητρα τιμών στα ανταλλακτικά. Επίσης, δίνεται η δυνατότητα για  αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μέσω ψηφιακής πλατφόρμας, με την εγγύηση της Anytime και επιπρόσθετα οικονομικά κίνητρα, καθώς και δυνατότητα για την άμεση πρόσβαση στις καιρικές συνθήκες του οδικού δικτύου μέσω του www.meteo.gr/roads

Αναφορικά με τις νέες λύσεις σε προϊόντα, που όπως ανακοινώθηκε εξασφαλίζουν επιπλέον καλύψεις για τους πελάτες της, ο κ. Κούβαλης αναφέρεται μεταξύ άλλων, μιλώντας στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, στην εισαγωγή ενός νέου προϊόντος μικτής με απαλλαγή 350 ευρώ στα συνεργαζόμενα συνεργεία και άμεση online διαδικασία φωτογράφησης. Επίσης δίνονται επιπρόσθετα κίνητρα σε νέα οχήματα όπως είναι η αποζημίωση του τιμολογίου αγοράς σε περίπτωση ολικής καταστροφής τα δύο πρώτα χρόνια του αυτοκινήτου, ενώ εξελίσσεται και η λογική της ασφάλειας με το χιλιόμετρο, αλλά και η ευέλικτη διάρκεια σε όλα τα προγράμματα.

Όπως αναφέρει το διευθυντικό στέλεχος της Anytime όλα αυτά συνοδεύονται από πολύ ξεκάθαρους και κατανοητούς όρους χωρίς ψηλά γράμματα και “κρυφές” απαλλαγές, με ένα εύκολο και γρήγορο user experience στη νέα ιστοσελίδα που επιτρέπει στον καταναλωτή να επιλέξει τη λύση που ταιριάζει στην ανάγκη ασφάλισης που έχει.

Αναφερόμενος στο μέλλον και της ασφαλιστικής αγοράς αλλά και των περισσότερων αγορών ο κ. Κούβαλης αναφέρει ότι αναμένεται να είναι όλο και περισσότερο συνδεδεμένο με την ψηφιακή εμπειρία, και ο λόγος είναι απλός. Ο πελάτης βρίσκεται πλέον 24 ώρες κάθε μέρα της εβδομάδας online, είναι εκπαιδευμένος στο να καταναλώνει on line, ενημερώνεται διαρκώς και έχει απαιτήσεις για γρήγορες και  απλές διαδικασίες που οδηγούν σε αποφάσεις για τη ζωή του που έχουν αξία για τα χρήματα του..

Νομίζω όμως θα ήταν λάθος να ταυτοποιήσουμε τα κοινά, που επιλέγουν είτε να αγοράσουν μέσω δικτύων είτε από το διαδίκτυο, με βάση την περιοχή ασφάλισης. Όλο και περισσότερο βλέπουμε το κοινό να επιλέγει το μέσο αγοράς ανάλογα με την κατανόηση των αναγκών του σε θέματα ασφάλισης. Είναι πιθανό δηλαδή ο ίδιος άνθρωπος να επιλέξει να αγοράσει μια ασφάλεια για το σπίτι του στο διαδίκτυο αλλά την ίδια ώρα να επιλέξει έναν επαγγελματία συνεργάτη για την κάλυψη υγείας της οικογένειάς του. Μια σειρά από έρευνες, εξάλλου, έχουν αναδείξει τη σημασία που δίνουν οι νεότερες γενιές στην εξειδικευμένη συμβουλή.  Φυσικά, σε πιο απλές ασφαλίσεις όπως αυτή του αυτοκινήτου ή του σπιτιού, όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την αγορά ασφάλισης και ακόμα περισσότεροι για να αποκτήσουν εικόνα των επιλογών σε προϊόντα και τιμές. Και τα δυο αυτά κοινά αναμένουμε να αυξηθούν εκθετικά τα επόμενα χρόνια, προσθέτει, αναφέρει ο κ. Κούβαλης.

Η Anytime ξεκίνησε την λειτουργία της το 2011 στον τομέα της online ασφάλισης και σήμερα η πελατειακή της βάση ξεπερνά τους 380.000 πελάτες σε Ελλάδα και Κύπρο, με διατηρισιμότητα στο χαρτοφυλάκιο της που ξεπερνά το 90% και ποσοστό ικανοποίησης πελατολογίου στο 94%.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ