Είναι ελάχιστοι οι οδηγοί που έχουν καταφέρει να βρεθούν 300 φορές στην εκκίνηση ενός αγώνα της Formula 1και ο Kimi Räikkönen με την C38 της Alfa Romeo Racing στο προσεχές αγώνα του Μονακό (26/5) θα γίνει ένας από αυτούς. «Η οδήγηση είναι το μοναδικό πράγμα στη Formula 1 που μου αρέσει», είχε δηλώσει στο παρελθόν και είναι σίγουρο ότι οι αριθμοί δεν σημαίνουν κάτι ιδιαίτερο για τον Φινλανδό οδηγό. Το κοινό δεν θα πρέπει να περιμένει κάποιο κράνος με ειδικό για την περίσταση σχεδιασμό, αφού όπως λέει ο Kimi «Το φοράω μόνο επειδή προστατεύει το κεφάλι μου».

Από το ντεμπούτο του με την Sauber στον αγώνα της Αυστραλίας του 2001, ο Kimi Räikkönen κατάφερε να γίνει ένας από τους πιο ξεχωριστούς οδηγούς της Formula 1 κατακτώντας μέχρι σήμερα 21 νίκες. Ο νεαρός οδηγός που πριν δύο σχεδόν δεκαετίες παραλίγο να χάσει τον πρώτο του αγώνα επειδή έπαιρνε έναν μικρό ύπνο στα pit, τώρα είναι Παγκόσμιο Πρωταθλητής και περήφανος σύζυγος της Minttu και πατέρας των Robin και Rianna. Ως οδηγός απολαμβάνει να αγωνίζεται με την Alfa Romeo Racing έχοντας εξαιρετική διάθεση και κάνοντας αυτό που πραγματικά αγαπά. Να οδηγεί γρήγορα και με πάθος. Ο χρόνος αλλάζει τους ανθρώπους αλλά κατά βάθος ο Kimi παραμένει το ίδιο αυθεντικός.

Frédéric Vasseur – Επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG

«Οι δοκιμές την προηγούμενη εβδομάδα στη Βαρκελώνη πήγαν καλά και είμαι σίγουρος ότι είμαστε και πάλι στο σωστό δρόμο. Είναι ενδιαφέρον το πώς οι ομάδες μάχονται για τις μεσαίες θέσεις με πολλά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση τους. Κάθε πίστα είναι μία νέα αρχή, ειδικά όσον αφορά στα ελαστικά, με αποτέλεσμα κάποιες φορές να κάνεις τις σωστές επιλογές και κάποιες τις λάθος. Είχαμε τις δυσκολίες μας στη Βαρκελώνη, αλλά είμαστε έτοιμοι για έναν καλό αγώνα στο Μονακό.»

Kimi Räikkönen (αριθμός μονοθεσίου 7 – “Stelvio”)

«Όλοι μιλούν για τον 300στο μου αγώνα, αλλά προσωπικά με ενδιαφέρει περισσότερο η απόδοση μας. Οι δοκιμές στη Βαρκελώνη ήταν σημαντικές για να κατανοήσουμε καλύτερα τα προβλήματα μας, παρ’ όλα αυτά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο ταιριάζει το μονοθέσιο μας στην πίστα του Μονακό».

Antonio Giovinazzi (αριθμό μονοθεσίου 99 – “Giulia”)

«Την προηγούμενη εβδομάδα προσκλήθηκα από την Alfa Romeo για το 1000 Miglia και ήρθα πάλι σε επαφή με το πάθος της μάρκας για τα αυτοκίνητα και τους αγώνες. Δυστυχώς το ξεκίνημα της σαιζόν με την Alfa Romeo Racing δεν ήταν το αναμενόμενο, όμως παραμένω συγκεντρωμένος και είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα αλλάξουν και η επιτυχία θα έρθει, ελπίζω άμεσα ξεκινώντας από τον αγώνα στο Μονακό».

Ο αγώνας στους δρόμους του πριγκιπάτου αποτελεί σίγουρα τον πιο διάσημο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1. Ο πρώτος αγώνας του θεσμού πραγματοποιήθηκε το 1950 και από το 1955 το Grand Prix του Μονακό αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του πρωταθλήματος. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα στενή πίστα που όμως λατρεύουν οι οδηγοί, παρά το γεγονός ότι οι προσπεράσεις είναι ιδιαιτέρως δύσκολες.

Το Grand Prix του Μονακό  με τη γλώσσα των αριθμών:

Χρονιά που πραγματοποιήθηκε το 1ο Grand Prix στην πίστα του Μονακό: 1950

Αριθμός γύρων: 78

Μήκος γύρου: 3.337χλμ.

Συνολική απόσταση αγώνα: 260.286χλμ.

Ταχύτερος γύρος: 1:14.260 Max Verstappen (2018)

 

Το πρόγραμμα του αγώνα σε ώρα Ελλάδος:

 

Πέμπτη 23/5

Δοκιμές 1: 13:00 – 14:30

Πέμπτη 23/5

Δοκιμές 2: 17:00 – 18:30

Σάββατο 25/5

Δοκιμές 3: 14:00 – 15:00

Σάββατο 25/5

Κατατακτήριες Δοκιμές: 17:00 – 18:00

Κυριακή 26/5

Αγώνας: 17:10 – 19:10