Η JOOR, η μεγαλύτερη πλατφόρμα παγκοσμίως στο χώρο της ψηφιακής αγοράς Β2Β και της ανταλλαγής δεδομένων, τώρα μπαίνει και στην ελληνική αγορά. Συνδέει επιτυχώς γνωστά brands όπως Migato, Koorelo, Zeus+Dione με κορυφαίους λιανοπωλητές όπως Harrods, Merci, Printemps, Neiman Marcus για γρηγορότερες, ευκολότερες και πιο έξυπνες αγοραπωλησίες χονδρικής πώλησης.
Ως η μεγαλύτερη και πιο αποτελεσματική πλατφόρμα χονδρικής, αποστολή της JOOR είναι να γίνει η βάση ανταλλαγής δεδομένων για ολόκληρη τη βιομηχανία χονδρικής. Πλέον εισέρχεται και στην ελληνική αγορά επεκτείνοντας την παρουσία της στην Ευρώπη.
Η πλατφόρμα της JOOR (εφαρμογή iPad και διαδικτυακά προϊόντα) εξυπηρετεί τις ανάγκες πωλητών και αγοραστών καθώς βοηθάει πάνω από 8.500 brands και 190.000 σημεία λιανικής σε 144 χώρες ανά τον κόσμο να απαλλαχθούν από χειρωνακτικές διαδικασίες και να αυξήσουν τις πωλήσεις χονδρικής μέσω πιο αποτελεσματικών τρόπων παραγγελιοληψίας, σχεδιασμού συλλογών και αναλύσεων σε πραγματικούς χρόνους.
Η πλατφόρμα περιλαμβάνει brands 53 κατηγοριών μεταξύ των οποίων υποδήματα, αξεσουάρ, ενδύματα ανδρικά, γυναικεία και παιδικά και είδη σπιτιού.
Οι 25 αποκλειστικές συνεργασίες λιανικού εμπορίου οδηγούν σε σημαντικά πλεονεκτήματα για τα brands της JOOR:
• Δημιουργεί, μοιράζει και προσαρμόζει επαγγελματικά και ψηφιακά φύλλα με τους λιανοπωλητές
• Καταγράφει παραγγελίες εκτός σύνδεσης μέσω της εφαρμογής iPad κατά τη διάρκεια εκθέσεων και επιδείξεων
• Αποστέλλει ενημερώσεις ως προς τα δεδομένα σε θέματα μόδας και ακυρώσεις σε πραγματικό χρόνο
• Λαμβάνει γρηγορότερα επιβεβαιώσεις παραγγελιών από λιανοπωλητές