Στην εποχή του μετασχηματισμού, ένας τομέας που έχει αποκτήσει κρίσιμη σημασία στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων είναι αυτός της εμπειρίας του πελάτη. Το customer experience έχει ανέβει πολύ ψηλά στην ατζέντα των οργανισμών και δεν είναι τυχαία η ευρεία δημοτικότητα λύσεων όπως αυτή της Salesforce. Και η βέλτιστη αξιοποίηση τέτοιων λύσεων στο πλαίσιο του επιχειρηματικού μετασχηματισμού ενός οργανισμού ήταν ένα από τα θέματα του webinar με τίτλο «Accelerate your Business Transformation with IBM – Reimagine Work across your business», το οποίο πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.
Η ΙΒΜ αποτελεί βασικό συνεργάτη της Salesforce και μπορεί να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις εκείνες που έχουν επιλέξει την CRM πλατφόρμα της Salesforce προκειμένου να «επαναφεύρουν» την εμπειρία των πελατών τους, όπως ανέφερε στη δική του παρουσίαση ο Νίκος Σταθούλας, Customer Transformation Service Line Leader, IBM Ελλάδα & Κύπρος.
Η ΙΒΜ, όπως επισημάνθηκε, διαθέτει μία ευρεία γκάμα συμβουλευτικών υπηρεσιών που σχετίζονται με την αξιοποίηση της πλατφόρμας της Salesforce, έχοντας τόσο την εμπειρία όσο και την τεχνογνωσία αλλά το κατάλληλα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό. Η ΙΒΜ μπορεί να βοηθήσει τόσο στη διαμόρφωση της στρατηγικής, όσο και στον σχεδιασμό αλλά και στην υλοποίηση των έργων εκείνων που θα επιτρέψουν να αξιοποιηθεί στον καλύτερο δυνατό βαθμό η πλατφόρμα της Salesforce και μία επιχείρηση να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρετεί και δημιουργεί εμπειρίες για τους πελάτες της.
Σύμφωνα με τον κ. Σταθούλα, το κλειδί δεν είναι άλλο από τη συνεργασία μεταξύ του πελάτη και της ΙΒΜ προκειμένου από κοινού να δημιουργήσουν (co-create), να υλοποιήσουν (co-execute) και να λειτουργήσουν (co-operate) μία τέτοια λύση. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής θα είναι η επιχείρηση να μπορεί να ανταποκριθεί γρήγορα στα νέα δεδομένα που δημιουργούνται, να μπορεί γρήγορα να λανσάρει νέα προϊόντα και λύσεις, να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα του κάθε πελάτη της, να διαθέτει οργανωσιακή ευελιξία και το κυριότερο να μπορεί να δημιουργεί νέες εμπειρίες για τον εκάστοτε πελάτη της. Κάτι που είναι και το ζητούμενο σήμερα.