Η ψηφιοποίηση ήταν η ευκαιρία για την Cosmote να δώσει στους πελάτες της ψηφιακές υπηρεσίες. Μέσω του κινητού τηλεφώνου και της τεχνολογίας την οποία ήδη κατέχει η Cosmote κατέβηκε στη μεγάλη πελατειακή βάση που ήδη κατείχε, αξιοποίησε την επικοινωνία που είχε και την εμπιστοσύνη του κοινού και πρόσφερε την υπηρεσία.

Τα παραπάνω είπε μιλώντας στο 4ο Πάνελ της Inco22 με θέμα «ψηφιακή πώληση και πλατφόρμες στην αγορά», ο διευθυντής New Digital Business, E-Commerce & Consumer IOT, Σπύρος Λούρος, της Cosmote.

Ο κ. Λούρος είπε ότι οι πλατφόρμες έχουν πλεονεκτήματα και περιθώρια, αλλά η ειδίκευση σε συγκεκριμένους τομείς, δίνει το συγκριτικό πλεονέκτημα στον άνθρωπο: «Καταλάβαμε ότι η περιουσία, δεν είναι αυτοκίνητο», είπε. «Στην υγεία έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας κι ίσως να μην φθάσουμε ποτέ», ανέφερε χαρακτηριστικά μιλώντας για τις ασφαλίσεις σε κλάδους που απαιτούν την ανθρώπινη επαφή, την επικοινωνία και την εξειδίκευση.

Σύμφωνα με τον Στέφανο Φαλκονάκη, Chief Growth & Marketing Officer, του Insurancemarket.gr, χρειάστηκε πολύ δουλειά και πολύ μελέτη για να αλλάξει η αγορά και ο τρόπος ασφάλισης στην Ελλάδα, με αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας. Ο ίδιος ανέφερε, ότι η αργήσαμε στην ψηφιοποίηση και η πανδημία έδωσε την ευκαιρία. Πρόσθεσε ότι αυτό που βλέπουμε τώρα είναι ακόμα «το πρώτο κύμα ψηφιοποίησης».

Όλη η πληροφορία να περάσει στον καταναλωτή, «να την έχει στο πιάτο», ήταν το μότο της κας Μυρτώς Περάτη επικεφαλής της Anytime Κύπρου. Η ψηφιοποίηση είπε, ήταν ένας μοχλός αλλαγής για τον Οργανισμό, σε επίπεδο αντικατάστασης συστημάτων, χρήσης ρομποτικών λύσεων και του cloud και αξιοποίηση των data analytics, που μετασχηματίζουν συνολικά τον τρόπο εργασίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here