Στην Ελλάδα έχουμε διάφορες εορτές που… μεταφράζονται σε αργίες, στην Κίνα όμως περιμένουν πως και πως την Singles Day, η οποία γιορτάζεται στις 11/11 κάθε έτους και αποτελεί μια άτυπη γιορτή των… εργένηδων.
Το καλύτερο όμως είναι ότι την συγκεκριμένη μέρα, οι Κινέζοι σπεύδουν να ξοδέψουν χρήματα σε ηλεκτρονικές αγορές. Το μεγάλο πανηγύρι του ecommerce.
Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου, το Alibaba Group Holding Ltd, κατέγραψε παραγγελίες 540,3 δισεκατομμυρίων γιουάν (84,54 δισ. δολ.), αύξηση περίπου 8,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Πριν από την έναρξη της τρέχουσας περιόδου, οι αναλυτές εκτιμούσαν ότι η Alibaba θα αντιμετώπιζε προβλήματα στις λιανικές πωλήσεις, λόγω των ελλείψεων στην εφοδιαστική αλυσίδα, τις διακοπές ρεύματος και τα lockdowns, λόγω COVID-19. Οι πώλήσεις όμως δεν επηρεάστηκαν.
Η Alibaba μετέτρεψε την άτυπη Ημέρα των Singles της Κίνας σε κορυφαία εκδήλωση ηλεκτρονικών αγορών, αρχής γενομένης από το 2009.
Η Alibaba, πέρσι, επέκτεινε την περίοδο της εκδήλωσης σε 11 μέρες προσφορών…
Πέρυσι, η εταιρεία συγκέντρωσε 74 δισεκατομμύρια δολάρια, κατά την 11ημερη περίοδο.
Πηγή: Reuters/Business Insider