Τα πλεονεκτήματα του cloud είναι αδιαμφισβήτητα και οι περισσότερες επιχειρήσεις είτε έχουν περάσει τις βασικές τους λειτουργίες, είτε σχεδιάζουν να το κάνουν στο άμεσο μέλλον. Ενόψει της καθολικής υποχρεωτικής υιοθέτησης της ηλεκτρονικής τιμολόγησης σε όλες τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και δημοσίου, τώρα είναι η ώρα για το μεγάλο βήμα. 

Ήδη από την 1η Νοεμβρίου 2021, όλα τα παραστατικά εσόδων πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, ενώ η ηλεκτρονική τιμολόγηση θα γίνει υποχρεωτική στην Ελλάδα από την 1η Ιανουαρίου 2025 για όλες τις συναλλαγές Β2Β και B2C, ενώ οι B2G πρέπει ήδη να υποβάλλονται ψηφιακά.

Δεν χρειάζεται να περιμένετε όμως, μπορείτε τώρα να υιοθετήσετε την Ηλεκτρονική Τιμολόγηση, καθώς σάς προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα τα οποία γίνονται εμφανή από την πρώτη μέρα. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις, μικρές και μεγάλες, ανεξαρτήτως κλάδου, ειδικά τις τράπεζες και όσες δραστηριοποιούνται στον χρηματοοικονομικό χώρο και έχουν πολλές συνεργασίες με πολλαπλές επιχειρήσεις. 

Η ταχύτερη εξόφληση μέσω της μείωσης του χρόνου μετάβασης του τιμολογίου στον παραλήπτη, το μειωμένο κόστος εκτυπώσεων και αποστολής, η ταχύτερη και οικονομικότερη επεξεργασία των στοιχείων των τιμολογίων και η μείωση του κόστους για τη φύλαξη των αποδεικτικών, είναι μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, τα οποία αυξάνονται όσο αυξάνεται ο αριθμός των τιμολογίων που πρέπει να διαχειρίζεται και να διεκπεραιώνει καθημερινά κάποιος. 

Και φτάνουμε στο ερώτημα: “ποια λύση να επιλέξω;”

Το ερώτημα αυτό είναι ιδιαίτερα κρίσιμο, καθώς οι επιχειρήσεις αναζητούν αξιοπιστία, οικονομία και ευκολία. Το τρίπτυχο αυτό το προσφέρει και με το παραπάνω η IMPACT, μια εταιρεία του ομίλου SOFTONE που ειδικεύεται στην ηλεκτρονική τιμολόγηση και ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και είναι από τις πρώτες που πιστοποιήθηκαν από την ΑΑΔΕ. Η IMPACT αποτελεί επίσης μία από τις μόλις τρεις εταιρείες που είναι επί του παρόντος πιστοποιημένες και για συναλλαγές B2G, έχοντας τη δυνατότητα αποστολής ηλεκτρονικών τιμολόγιων για συμβάσεις του Δημοσίου. 

Η τεχνογνωσία, η εμπειρία και τα best practices που ακολουθεί η IMPACT, έχουν οδηγήσει στην κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικής τιμολόγησης, το IMPACT EINVOICING.

IMPACT EINVOICING

Το EINVOICING της IMPACT είναι μια ολοκληρωμένη υπηρεσία για την αυτοματοποιημένη και ασφαλή διαβίβαση ηλεκτρονικών τιμολογίων, τόσο για τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) όσο και για τις συναλλαγές με το Δημόσιο (B2G). Η υπηρεσία προσφέρει τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Αυτοματοποίηση των διαδικασιών έκδοσης και αποστολής ηλεκτρονικών τιμολογίων. Αυτό μειώνει σημαντικά το χρόνο που απαιτείται για την εκτέλεση αυτών των διαδικασιών, απελευθερώνοντας τους εργαζόμενους για να επικεντρωθούν σε πιο δημιουργικές και στρατηγικές εργασίες, αυξάνοντας την παραγωγικότητα. 
  • Η χρήση της υπηρεσίας μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική μείωση του κόστους τιμολόγησης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η υπηρεσία εξαλείφει την ανάγκη για εκτύπωση, αποστολή και αρχειοθέτηση έντυπων τιμολογίων.
  • Αύξηση της αξιοπιστίας των συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων, καθώς η λύση της IMPACT διασφαλίζει την έγκαιρη και ακριβή παράδοση των ηλεκτρονικών τιμολογίων στους αποδέκτες.
  • Η υπηρεσία EINVOICING χρησιμοποιεί προηγμένα μέτρα ασφαλείας για την προστασία των ηλεκτρονικών τιμολογίων από παραβιάσεις και απώλειες. Επιπλέον, διασφαλίζει τη συμμόρφωση των επιχειρήσεων με τις διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας για την ηλεκτρονική τιμολόγηση.
  • Είναι εύκολη στην “εγκατάσταση” και χρήση. Στην πραγματικότητα δεν απαιτεί καν εγκατάσταση, καθώς είναι μια υπηρεσία cloud, η οποία υποστηρίζει όλα τα δημοφιλή ERP συστήματα και παρέχει λεπτομερή τεκμηρίωση και υποστήριξη στους χρήστες.

IMPACT Archiving: Και αρχειοθέτηση εγγράφων

Παράλληλα, η IMPACT προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις αρχειοθέτησης. Συγκεκριμένα το Archiving είναι η πλέον αυτοματοποιημένη, οργανωμένη και πρωτοποριακή λύση που χρησιμοποιείται από την πλειονότητα της αγοράς για την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση των λογιστικών παραστατικών αλλά και των συνοδευτικών εγγράφων που εκδίδει μια επιχείρηση. Ως λύση συμβατή με την ελληνική νομοθεσία, εφαρμόζεται από πληθώρα εταιρειών ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης και μεγέθους καθώς αυτοματοποιεί και βελτιστοποιεί τις εσωτερικές διαδικασίες τιμολόγησης και αρχειοθέτησης.

H IMPACT χορηγεί τα Greek Accounting & Finance Awards powered by PROSVASIS & IMPACT #graf23, που διοργανώνονται από την ethosEVENTS με στόχο την ανάδειξη και βράβευση των άριστων εταιρειών και στελεχών του κλάδου της λογιστικής και της οικονομικής διοίκησης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ