Γράφει η «ξενοδόχος»
- «Το ζήτημα για την Ελλάδα δεν είναι να χτίσει κανείς κι άλλο εξ’ αρχής, αλλά να επανατοποθετηθεί στην αγορά».
Τάδε έφη χθές από το βήμα του Capital Link Forum για τον ελληνικό τουρισμό ο κ. Alejandro Puertolas, υπεύθυνος για την Ελλάδα της ΗΙΡ, από τους ξένους επενδυτές, ήδη από το περασμένο έτος στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά ακινήτων.
Ο ίδιος επεσήμανε ότι η χώρα μας
- «αντιπροσωπεύει μεν μικρό μερίδιο επί του συνόλου του χαρτοφυλακίου μας, ωστόσο είναι πολύ σημαντική αγορά για εμάς, γι’ αυτό και αποφασίσαμε να έχουμε το δικό μας γραφείο στη χώρα.
- Η ευκαιρία που βλέπουμε στην ελληνική αγορά αφορά την επανατοποθέτηση παλιών ξενοδοχείων, σε προγράμματα εκσυγχρονισμού με τον ψηφιακό μετασχηματισμό να βρίσκεται σε πρώτο πλάνο.
- Βλέπουμε ευκαιρίες στη χώρα και θέλουμε να παίξουμε κεντρικό ρόλο τα επόμενα χρόνια».
Τα δύο σημαντικότερα ζητήματα που έχει να αντιμετωπίσει η Ελλάδα, σύμφωνα με τον ίδιο είναι καταρχάς η επανατοθέτηση συνολικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η συνδεσιμότητα.
- «Το ζήτημα είναι να επανατοποθετηθεί το ελληνικό τουριστικό προϊόν και να προσθέσει κανείς αξία σε αυτό που έχει παρά να χτίσει περισσότερο.
- Επίσης η διασυνδεσιμότητα είναι πολύ σημαντική- αν δεν υπάρχουν καλά αεροδρόμια και αεροπορικές δεν μπορούμε να έχουμε τουρισμό».
Σημειωτέον ότι η HIP είναι ιδιοκτησίας κεφαλαίων που διαχειρίζεται η Blackstone.
Πέρυσι, η Blackstone Real Estate Partners Europe πραγματοποίησε τη μεγάλη συμφωνία με την Louis Group, για την εξαγορά των πέντε ξενοδοχειακών μονάδων στην Ελλάδα, σε μια συναλλαγή 178,6 εκατ. ευρώ (enterprise value).
Η HIP είναι ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης ξενοδοχείων στη Νότια Ευρώπη και με την εξαγορά αυτή επέκτεινε το δίκτυό της και στην Ελλάδα.
Η εταιρεία είναι σήμερα ο τρίτος μεγαλύτερος επενδυτής σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη, μετά την Pandox και την Covivio, διαθέτει εξειδικευμένη ομάδα περίπου 100 επαγγελματιών και συνεργάζεται με πλήθος διαχειριστών ξενοδοχείων, όπως Ritz Carlton, Barcelo, AMR Resorts και Melia, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της διαχείρισης των ξενοδοχείων, αλλά και της εμπειρίας των επισκεπτών των ξενοδοχείων.
Η HIP επενδύει περισσότερα από 500 εκατ. ευρώ στα ξενοδοχειακά θέρετρα του χαρτοφυλακίου της.