Η ηγετική θέση της Alpha Bank στη χρηματοδότηση του τουριστικού κλάδου είναι το θέμα της νέας 360° καμπάνια επικοινωνίας που δημιούργησε η Τράπεζα και αναδεικνύει τον ρόλο της ως καταλύτη ανάπτυξης, μέσα από την παρουσίαση 7 εμβληματικών έργων:
• Επέκταση Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος
• Gennadi Grand Resort
• JW Marriott, Crete Resort & Spa
• Mandarin Oriental, Costa Navarino
• Oia Canaves Epitome
• Olea All Suite Hotel
• Stella Island Resort & Spa
Το συνολικO χαρτοφυλAκιο της Alpha Bank στον τουρισμO ανEρχεται σHμερα σε €2,5 δισ., αντιστοιχΩντας σε 29% του συνΟλου των €8,7 δισ. που διατΙθενται στον κλΑδο, γεγονΟς που επιβεβαιΩνει την ηγετικΗ της θΕση.
Με το μήνυμα ότι η πρόοδος στον τουρισμό σημαίνει πρόοδο για την κοινωνία και την οικονομία, η καμπάνια στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου που διαδραματίζουν οι χρηματοδοτήσεις της Alpha Bank προς τις επιχειρήσεις του τουρισμού, τόσο στην ανάπτυξη και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, όσο και την ανάδειξη του τοπικού πολιτισμού, των προϊόντων και των παραδόσεων της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο.
Γιατί η Alpha Bank τιτλοποιεί 1,2 δισ € επιχειρηματικών δανείων
Alpha Bank: Πάνω από 70 εταιρείες στον πρώτο κύκλο workshops για το Trade Finance