Αύξηση κερδοφορίας και πωλήσεων πέτυχε ο όμιλος Γρηγόρης Μικρογεύματα το 2017, χρονιά κατά την οποία επένδυσε συστηματικά στην εντός και εκτός Ελλάδας παρουσία του.
Με βάση τα ενοποιημένα αποτελέσματα που δημοσίευσε, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε στα 46,5 εκατ. ευρώ από 40,4 εκατ. ευρώ το 2016. Τα EBITDA παρουσίασαν μείωση 4,9%, φθάνοντας τα 8,5 εκατ. από 8,9 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων διατηρήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2016, στα 6,46 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στα 5,34 εκατ. ευρώ από 5,17 εκατ. ευρώ.
Την τρέχουσα χρήση η διοίκηση του ομίλου συνεχίζει να επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των κερδοφόρων δραστηριοτήτων της, αξιοποιώντας νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Σημειώνεται ότι μέσα στη χρήση 2018, η διοίκηση προχώρησε στη δημιουργία θυγατρικής εταιρείας με 100% ποσοστό συμμετοχής, με την επωνυμία «Green Break SRL», με κύρια δραστηριότητα τις υπηρεσίες εστίασης στην αγορά της Ρουμανίας. Με τη θυγατρική αυτή εταιρεία πραγματοποιείται εκ νέου η είσοδος του oμίλου στην αγορά της Ρουμανίας (το 2017 εκκαθαρίστηκε η Gregorys Romania SA), με στόχο το άνοιγμα τουλάχιστον 3 καταστημάτων μέσα στο 2018.
Στο πλαίσιο αυτό, στις αρχές Ιουλίου, η εταιρεία του Βλάσση Γεωργάτου άνοιξε ένα κατάστημα στο Βουκουρέστι, στο πολυτελές συγκρότημα κατοικιών και επαγγελματικών χώρων, Upground Office Building της Pipera, στην επιχειρηματική περιοχή του Βουκουρεστίου.
Το άνοιγμα του καταστήματος αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Ανατολική Ευρώπη. Η εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει 80 ακόμη καταστήματα την επόμενη πενταετία, ενώ τρία από αυτά προβλέπεται να λειτουργήσουν μέχρι το τέλος του έτους.
Επιπλέον, μέσα στο 2018 ιδρύθηκε και η εταιρεία Gregory’s Cyprus Limited, 100% θυγατρική της Γρηγόρης Μικρογεύματα ΑΒΕΕ και με κύρια δραστηριότητά της τις υπηρεσίες εστίασης στην Κύπρο.
Σημειώνεται ότι εκτός από την αγορά της Ρουμανίας, η Γρηγόρης αριθμεί σήμερα περί τα 330 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Μπαχάμες και καταλαμβάνει την 8η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη με τις μεγαλύτερες αλυσίδες καφέ εξυπηρετώντας 250.000 πελάτες καθημερινά.