Eλάχιστα γράφονται, και αυτά μόνο σε συγκεκριμένα ξένα, ειδικευμένα Μέσα Ενημέρωσης, για το πόσο κοστίζει στους ισχυρούς του Greek Shipping η καθίζηση της εμπορικής δραστηριότητας από και προς Κίνα, λόγω των δραματικών εξελίξεων στην αχανή χώρα και δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη.
Λιγοστά είναι και τα ανεπίσημα νεότερα για την τεράστια υστέρηση ή και ζημίες, ειδικά όσων οι συμβάσεις δεν καλύπτονται από τον CCS.
Σημαντική Υπενθύμιση:
- Από τις 4 Ιουνίου 2018, το υπουργείο Ναυτιλίας και ο Κινεζικός Νηογνώμων είχαν συμφωνήσει για την επιθεώρηση πλοίων με ελληνική σημαία από τον CCS.
Eίναι γνωστό, πως η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος χρηματοδότης της ελληνικής ναυτιλίας, με τον CEO της Capital Product Partners, Τζέρυ Καλογηράτος να εκτιμά, πέρυσι (στο πλαίσιο του Marine Money, στη Σαγκάη) ότι η χρηματοδοτική μίσθωση αυξάνεται αξιοπρόσεκτα τα τελευταία 3-4 χρόνια, τάση που θα συνεχιστεί τα επόμενα.
Προφανώς οι προβλέψεις, υπό το βάρος των δραματικών γεγονότων, δεν θα είναι οι ίδιες.
Θα περιμένουμε τώρα να μελετήσουμε σχετικά στοιχεία της έγκυρης Petrofin Research, του Τεντ Πετρόπουλου για να σχηματίσουμε καλύτερη εικόνα. Οι πρώτες πληροφορίες που έρχονται από Λονδίνο, κυρίως όμως από Νέα Υόρκη μόνο εφησυχασμό δεν δικαιολογούν…