Τη διαδικασία πώλησης του βραχίονα της χονδρικής ENA Food έχει ξεκινήσει η ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική του ομίλου της Delhaize.

Πληροφορίες να αναφέρουν ότι ο Όμιλος έχει ήδη αναθέσει στην Deloitte την επικοινωνία με έναν κλειστό κύκλο δυνητικών αγοραστών.

Βασικοί πρωταγωνιστές παίκτες της εγχώριας οργανωμένης χονδρικής -που αποτελεί μια αγορά με δυναμική εσόδων περί το 1,2 δισ. ευρώ– αποτελούν τους επί της αρχής προτιμητέους ενδιαφερόμενους.

Στην κούρσα διεκδίκησης φέρεται, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, να εισέρχονται σε πρώτη φάση τρεις ενδιαφερόμενοι:

  1. ο leader του κλάδου Metro, η οποία έχει δυναμική δικτύου που αριθμεί 50 σημεία cash and carry,
  2. η Μασούτης με 22 σημεία
  3. η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, μέσω της the Mart, με 13 καταστήματα.

Ένας ακόμη υποψήφιος αγοραστήςπου φέρεται ότι προσεγγίστηκε, η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, δεν φαίνεται ότι εκδήλωσε ενδιαφέρον να συμμετάσχει στη διαδικασία.

Σε αυτό το πλαίσιο, τόσο η Metro ΑΕΒΕ όσο και η βορειοελλαδίτικη Μασούτης φέρεται ότι εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην απόκτηση συγκεκριμένων καταστημάτων και όχι στο σύνολο του δικτύου, γεγονός που αφήνει τη “Σκλαβενίτης” ως τον μοναδικό διεκδικητή του συνόλου της δραστηριότητας της ENA, στον βαθμό που δεν υπάρξουν εκπλήξεις από άλλον ενδιαφερόμενο επενδυτή.