DeliveryHero vs Doordash σε έναν proxy war μέσω των e-food και Wolt στην Ελληνική αγορά του e-commerce, με σχεδιασμό για επιθετική είσοδο και στον χώρο των dark stores.
  • Από τη μια πλευρά, ο Γερμανικός κολοσσός, μετά την εξαγορά του ομίλου Μούχαλη αποκτά στρατηγικό πλεονέκτημα στον κλάδο/τομέα πλατφορμών παραγγελιοληψίας και διανομής, διευρύνοντας την δραστηριότητα του πέραν της εστίασης.
  • Από την άλλη, ο αμερικανικός γίγαντας, μετά την συμφωνία με την Wolt επεκτείνεται πέραν των “συνόρων” Αθήνας, Θεσσαλονίκης σε Πάτρα και Ηράκλειο, Χανιά και Λάρισα, Βόλο, συνεργάζεται-πλέον- με 800 επιχειρήσεις (πανελλαδικής αλλά και τοπικής εμβέλειας). Προχωρά σε εφαρμογές super app εισάγοντας και άλλους τομείς με αιχμή των “φαρμακείων” (όπου καταγράφεται αύξηση 12%).
Μπορεί άραγε ο νέος τρόπος e-commerce να απειλήσει τον παραδοσιακό (κυρίως των super market μικρόκοσμο της λιανικής) παρόλη την θεαματική (αναγκαστική) εξέλιξη του στην διετία της πανδημίας;
Βραχυμεσοπρόθεσμα όχι, παρ’ ότι τα ποσοστά που “τσιμπούν” οι κύριοι 2 μονομάχοι είναι εντυπωσιακά (επιβεβαιώνοντας πως η νέα τάση στις αγορές ήρθε για να μείνει και αναπτυχθεί περαιτέρω).
Μακροπρόθεσμα ωστόσο, οι προβολές των δεικτών θα πρέπει να βάζουν-ήδη- σε δεύτερες σκέψεις τους παραδοσιακούς της αγοράς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ