Future Ready, χαρακτήρισε την “Πλαίσιο“, ο Γιώργος Γεράρδος, στο πλαίσιο της παρουσίασης του ομίλου, στους αναλυτές.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης επεσήμανε, ότι με τους καταναλωτές να έχουν εξοικειωθεί θεαματικά με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, η εταιρεία είναι έτοιμη για την “επόμενη ημέρα”.

Προς επίρρωση αυτής της προσέγγισης ο Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος της “Πλαίσιο”, σημείωσε πως το 2020, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11% (στα 355 εκατ.) παρά το γεγονός πως το κύριο κανάλι πωλήσεων (μέσω των καταστημάτων πραγματοποιείται το 70%) παρέμεινε κλειστό για 100 μέρες.
Μάλιστα η πελατειακή βάση διευρύνθηκε κατά 350.000 πελάτες, που ξεκίνησαν συνεργασία με την εταιρεία.
- Το επιστέγασμα των παραπάνω ήταν η ενίσχυση της αξιοπιστίας του ονόματος της εταιρείας, καθώς τηρήθηκαν χρόνοι παράδοσης έχοντας την “πλάτη” των υποδομών logistics, μίας επένδυσης- ύψους 38 εκατ.– συνδυαστικά με την ανάπτυξη του συστήματος e-commerce (ύψους 1,8 εκατ.) και ενός εξειδικευμένου προσωπικού 350 ατόμων.
Ποιος είπε, πως οι κρίσεις δεν δημιουργούν ευκαιρίες για αυτούς, που μπορούν (και προνοούν) να τις εκμεταλλευτούν;