Καθώς οι φίλοι των camper van σε όλη την Ευρώπη έρχονται σε επαφή με το νέο Transit Custom Nugget της Ford,* η εταιρεία παρουσιάζει τώρα το όραμά της για ένα μεγαλύτερο, πιο πρακτικό και πιο ευρύχωρο μέλος της οικογένειας Nugget.
Το Big Nugget Concept μήκους 6 μέτρων αποκαλύφθηκε στο φετινό Caravan Salon που πραγματοποιείται στο Duesseldorf της Γερμανίας και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τους ειδικούς στα τροχόσπιτα της εταιρείας Westfalia, που έχουν ήδη εξελίξει τα απλά μοντέλα της οικογένειας Nugget. Το πρωτότυπο βασίζεται στην έκδοση του Ford Transit με μακρύ μεταξόνιο και ψηλή οροφή προσφέροντας 13 κυβικά μέτρα εσωτερικού χώρου με ωφέλιμο ύψος εντός αυτού πάνω από 2 μέτρα.
Το Big Nugget concept αξιοποιεί πλήρως τον πρόσθετο χώρο, διαμορφώνοντας τέσσερις πλήρως λειτουργικές περιοχές.
Έτσι, τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού μπορούν να περιστρέφονται για να δημιουργείται ένα ευρύχωρο και άνετο σαλόνι και τραπεζαρία. Στη μέση του οχήματος υπάρχει ένα ανεξάρτητο μπάνιο, με πλήρως ενσωματωμένη λεκάνη τουαλέτας, νιπτήρα και ντους, καθώς και μία πρακτική κουζινούλα με δύο εστίες υγραερίου, ένας μεγάλος νεροχύτης και ένα ψυγείο χωρητικότητας 70 λίτρων. Πίσω, στην περιοχή της κρεβατοκάμαρας, έχει ενσωματωθεί ένα διπλό κρεβάτι μήκους 2 μέτρων, το οποίο είναι διατεταγμένο κατά τον εγκάρσιο ως προς το όχημα άξονα.
Το Big Nugget Concept προσφέρει 13 κυβικά μέτρα εσωτερικού χώρου και πάνω από 2 μέτρα ωφέλιμου ύψους με ανεξάρτητο υπνοδωμάτιο, μπάνιο και κουζίνα – τραπεζαρία
Με το Big Nugget Concept, η Ford διερευνά το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα camper van που θα βασίζεται στο Transit και θα κυκλοφορήσει στις Ευρωπαϊκές αγορές μαζί με το Transit Custom Nugget Camper. Η Ford αυτή τη στιγμή προσφέρει το Nugget σε αρκετές χώρες, όπως την Αυστρία, το Βέλγιο,την Ιταλία, την Ελβετία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.
Το Ford Big Nugget Concept θα εκτίθεται στο Hall 16, D 40 στο Caravan Salon 2019 μέχρι τις 6 Σεπτεμβρίου.
……………………………….
*Ford Transit Nugget, κατανάλωση από 6,3 l/100 km, εκπομπές CO2 από 165 g/km
Οι τιμές Κατανάλωσης Καυσίμου / Ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και (Ε.Ε.) 692/2008 μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αφορούν μία συγκεκριμένη έκδοση και όχι ένα μόνο αυτοκίνητο. Η ισχύουσα στάνταρ διαδικασία δοκιμών επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης καυσίμου, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το διοξείδιο του άνθρακα είναι το ‘αέριο του θερμοκηπίου’, που κατ’ εξοχήν ευθύνεται για το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας της γης.
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ορισμένα νέα οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EU) 2017/1151, μετά την τελευταία τροποποίηση. Πρόκειται για μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, το WLTP έχει αντικαταστήσει πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που είναι πλέον παρελθούσα διαδικασία. Στη φάση της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αντιστοίχιση των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 του WLTP με αυτές του NEDC. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, π.χ. το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.