Της Κυρέλας Πέτρου

Σε επαφές με επιχειρήσεις παραγωγής ροφημάτων, οίνων και αποσταγμάτων, βρίσκεται η διοίκηση της Foodrinco, του ομίλου Βυτόγιαννη, η οποία πρόσφατα ανέλαβε την διάθεση του Nestea στην Ελλάδα, μετά από σχετική συμφωνία με τη Nestle.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Banks ο κ. Στέλιος Βυτόγιαννης, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας του Nestea, η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση του πορτφόλιο προϊόντων που διανέμει, αξιοποιώντας το εκτεταμένο πανελλαδικό δίκτυο διανομής της.

Τα προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες και συγκεκριμένα στην κατηγορία ροφημάτων τσαγιού, αλόης και χαλαρωτικών ποτών (Tranquini) και στην κατηγορία κρασιών και αποσταγμάτων.

Σε αυτή τη φάση πάντως η Foodrinco εστιάζει στο επαναλανσάρισμα του Nestea, την διακίνηση του οποίου ανέλαβε από 1/1/2018. Επισημαίνεται ότι η Foodrinco επελέγη από τη Nestle, λόγω της μακρόχρονης συνεργασίας τους, καθώς η πρώτη είχε την διανομή των εμφιαλωμένων νερών της δεύτερης, με βασικό brand, το Κορπή. 

Ωστόσο από 1/3/2018, η συνεργασία αυτή σταμάτησε και ως εκ τούτου, το Nestea αποτελεί το μοναδικό προϊόν της Nestle που θα διακινεί πλέον η εταιρεία. Χθες η Foodrinco παρουσίασε τη νέα καμπάνια του Nestea, το οποίο κυκλοφορεί με νέα σύνθεση και συσκευασία και όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, μόνο η ονομασία έχει μείνει ίδια.

Ο όμιλος εταιρειών Βυτόγιαννη μετρά 60 χρόνια παρουσίας στον επιχειρηματικό κόσμο. Ιδρύθηκε στις αρχές του 1950 από τον Γεώργιο Βυτόγιαννη με έδρα τον Πειραιά, ο οποίος στη συνέχεια παρέδωσε τα ηνία στον γιο του, Νίκο Βυτόγιαννη. Από τα μέσα του 1990 η τρίτη γενιά της οικογένειας Βυτόγιαννη έχει αναλάβει τα ηνία του ομίλου, με τον κ. Γιώργο Βυτόγιαννη να κατέχει τη θέση του διευθύνοντος σύμβούλου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ