Της Κυρέλας Πέτρου
Σε επαφές με επιχειρήσεις παραγωγής ροφημάτων, οίνων και αποσταγμάτων, βρίσκεται η διοίκηση της Foodrinco, του ομίλου Βυτόγιαννη, η οποία πρόσφατα ανέλαβε την διάθεση του Nestea στην Ελλάδα, μετά από σχετική συμφωνία με τη Nestle.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Banks ο κ. Στέλιος Βυτόγιαννης, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας καμπάνιας του Nestea, η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση του πορτφόλιο προϊόντων που διανέμει, αξιοποιώντας το εκτεταμένο πανελλαδικό δίκτυο διανομής της.
Τα προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγορίες και συγκεκριμένα στην κατηγορία ροφημάτων τσαγιού, αλόης και χαλαρωτικών ποτών (Tranquini) και στην κατηγορία κρασιών και αποσταγμάτων.
Σε αυτή τη φάση πάντως η Foodrinco εστιάζει στο επαναλανσάρισμα του Nestea, την διακίνηση του οποίου ανέλαβε από 1/1/2018. Επισημαίνεται ότι η Foodrinco επελέγη από τη Nestle, λόγω της μακρόχρονης συνεργασίας τους, καθώς η πρώτη είχε την διανομή των εμφιαλωμένων νερών της δεύτερης, με βασικό brand, το Κορπή.
Ωστόσο από 1/3/2018, η συνεργασία αυτή σταμάτησε και ως εκ τούτου, το Nestea αποτελεί το μοναδικό προϊόν της Nestle που θα διακινεί πλέον η εταιρεία. Χθες η Foodrinco παρουσίασε τη νέα καμπάνια του Nestea, το οποίο κυκλοφορεί με νέα σύνθεση και συσκευασία και όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, μόνο η ονομασία έχει μείνει ίδια.
Ο όμιλος εταιρειών Βυτόγιαννη μετρά 60 χρόνια παρουσίας στον επιχειρηματικό κόσμο. Ιδρύθηκε στις αρχές του 1950 από τον Γεώργιο Βυτόγιαννη με έδρα τον Πειραιά, ο οποίος στη συνέχεια παρέδωσε τα ηνία στον γιο του, Νίκο Βυτόγιαννη. Από τα μέσα του 1990 η τρίτη γενιά της οικογένειας Βυτόγιαννη έχει αναλάβει τα ηνία του ομίλου, με τον κ. Γιώργο Βυτόγιαννη να κατέχει τη θέση του διευθύνοντος σύμβούλου.