Μικρό καλάθι κρατούσε η πλειονότητα των i.r που συμμετέχουν στο διήμερο 13o Road Show της ΕΧΑΕ στο Λονδίνο και δικαιολογημένα. Μου…ψιθυρίζει εις εξ αυτών, ο οποίος παρουσιάζει τον όμιλο του σε ξένους θεσμικούς πως το πρώτο ερώτημα που θέτουν οι διαχειριστές στους τραπεζικούς είναι για τις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου και τον βραδύτατο ρυθμό εκκαθάρισης των μη εξυπηρετούμενων δανείων και για τους blue chipάδες τι ακριβώς γίνεται με την Folli Follie.
Η απόφαση της διοίκησης της τελευταίας να βγάλει ορισμένα πολύ γερά brands σε εκπτώσεις σοκ- έως 80%- μπορεί να…κανιβαλίζει την ίδια την εταιρεία αλλά από την άλλη φέρνει πολύτιμη ρευστότητα στα ταμεία της Folli Follie. Η κατάσταση έχει δυσκολέψει πλέον πολύ καθώς όλοι οι προμηθευτές ζητούν να προπληρώνονται οι παραγγελίες (αυτό είχε να συμβεί για εταιρεία από το καλοκαίρι του 2015, όταν είχαν επιβληθεί τα capital controls). Πάντως η ομάδα επικοινωνίας της εταιρείας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες να επικοινωνήσει τις όποιες κινήσεις και ενέργειες της Folli Follie σχεδόν αποκλειστικά μέσω των social media και των blogers, influencers κ.α.
Κομμένη η άμεση διαφήμιση, Τύπος, Ρ/ΤV κ.λ.π.