Τα everest, η μάρκα που σύστησε στο ελληνικό κοινό τον μαγικό κόσμο του street food, παρουσίασαν τη νέα, ανανεωμένη εικόνα τους και τα μελλοντικά τους σχέδια, σε ένα διαφορετικό event που πραγματοποιήθηκε στο ατμοσφαιρικό bar restaurant Φουάρ, στο κέντρο της Αθήνας.

Μέσα από μία επιτυχημένη πορεία πολλών δεκαετιών, τα everest έχουν κατακτήσει την κορυφή όντας μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες εστίασης στην Ελλάδα και προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας με το δικό τους, ξεχωριστό γευστικό αποτύπωμα. Όμως, για να παραμείνεις στην κορυφή, πρέπει να γνωρίζεις πώς να εξελίσσεσαι. Γι’ αυτό, οι άνθρωποι της αλυσίδας σχεδίασαν την πλήρη αναβάθμιση της μάρκας και της συνολικής εικόνας της, σε όλα τα επίπεδα: από το λογότυπο και την αισθητική των καταστημάτων μέχρι τις υπηρεσίες και φυσικά τη συνολική γευστική εμπειρία, δημιουργώντας έτσι τη νέα εποχή everest.

Το νέο λογότυπο έχει ένα φρέσκο και αυθόρμητο χαρακτήρα, ενώ η νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας διαθέτει μια cool urban αισθητική, η οποία εμπνέεται από τις σημαίες του κόσμου. Το προϊοντικό αποτύπωμα των everest συνοψίζεται στις 3 λέξεις, που υπογράφουν το ανανεωμένο λογότυπο: roasted, για τη μοναδική ποιότητα του καφέ – toasted, για τον πρωταγωνιστή του μενού, το sandwich – fresh, για τη φρεσκάδα και ποιότητα των υλικών και των προϊόντων.

Η ημέρα στο Φουάρ είχε απ’ όλα: λίγο από νοσταλγία μέσα από τις αναμνήσεις της Αθήνας των ‘80s και το πρώτο, ιστορικό κατάστημα everest στο Κολωνάκι, λίγο από έμπνευση μέσα από τις διηγήσεις της ομάδας που σχεδίασε την ανανέωση της μάρκας και πολλή απόλαυση μέσα από τη δοκιμή των νέων πρωτότυπων και δημιουργικών γεύσεων του street food guru” και brand ambassador των everest, chef Βασίλη Καλλίδη. Ανάμεσά τους, η λαχταριστή γεμιστή κουρού, τα hot bagels, οι εμπλουτισμένες πολύχρωμες σαλάτες και τα κρύα sandwiches, τα οποία ενθουσίασαν τους καλεσμένους. Και φυσικά, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν έναν μοναδικό/υπέροχο καφέ, φτιαγμένο από τον Head Barista Trainer των everest, Σταύρο Λαμπρινίδη, AST Authorised SCA Trainer Coffee Consultant & WCIC World Cezve Ibrik Champion 2014.

Ο Κοσμάς Κροκίδας, Chief Marketing Officer του Ομίλου Goody’s-Everest, δήλωσε σχετικά: «Για τον Έλληνα καταναλωτή, το everest σημαίνει κορυφή της γεύσης, κορυφή της ποιότητας, κορυφή της εξυπηρέτησης και της απόλαυσης! Και αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύει και η νέα εποχή. Το δίκτυο των everest αναπτύσσεται και αναδεικνύονται σε «food προορισμό» με μοναδικές γεύσεις, για όλες τις ώρες της ημέρας. Αυτή τη συνολική αναβάθμιση της γευστικής εμπειρίας υπογράφει ο Βασίλης Καλλίδης, ένας αναγνωρισμένος Έλληνας chef με μεγάλη εμπειρία και γνώση στην κατηγορία του street food.”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ