“Νιώθω σαν …στο σπίτι μου!”. Τάδε έφη χθές, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της EUROBANK, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, όπου έγινε η παρουσίαση της νέας καμπάνιας της Marketing Greece με τίτλο “Οh My Greece”, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα.
- Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε μεταξύ των Visionary χορηγών που συμμετέχουν στο fundraising για τη νέα καμπάνια της Marketing Greece με συντονιστή τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ κ. Γιάννη Ρέτσο έλαβαν μέρος επίσης οι κ.κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN, Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO Ομίλου Sani-Ikos, Σταύρος Μήτσης, Managing Director του Ομίλου Mitsis Hotels, Γιάννης Τσίχλης, Marketing Director της GRECOTEL και Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.
Όλες οι τράπεζες στηρίζουν τις χρηματοδοτήσεις στον τουρισμό, η Eurobank ωστόσο «στρατηγικά έχει επιλέξει να στηρίζει τον ελληνικό τουρισμό στην πράξη, διατηρώντας στενή, μακρόχρονη συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και υποστηρίζοντας δυναμικές πρωτοβουλίες, όπως είναι η συμμαχία με τη Marketing Greece» ανέφερε ο κ. Βασιλείου.