Επέκταση της γκάμας προϊόντων ώστε να απευθύνεται σε ευρύτερη καταναλωτική βάση αλλά και διεύρυνση των καναλιών διανομής βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής ανάπτυξης της 2ης μεγαλύτερης ελληνικής αγοράς παγωτού, της ΚΡΙ-ΚΡΙ.

Οικονομικά αποτελέσματα

Η εταιρεία ανακοίνωσε τσα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο, βάσει των οποίων ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ ΚΡΙ ανήλθε στα 70,23 εκατ. ευρώ την εν λόγω περίοδο, έναντι 65,92 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2020, αυξημένος κατά 6,5%.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 24,57 εκατ. ευρώ, έναντι 22,76 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2020.Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 14,65 εκατ. ευρώ, έναντι 13,8 εκατ. ευρώ,  τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 12,58 εκατ. ευρώ, έναντι 11,94 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 10,05 εκατ. ευρώ, από 9,09 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο 2020.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2021 ανήλθαν σε 14,15 εκατ. ευρώ από 12,18 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 16,2%. Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε, κυρίως, η άρση των περιοριστικών μέτρων που λήφθηκαν ως επακόλουθο της πανδημίας, σε συνδυασμό με την ενίσχυση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Σημαντικό ρόλο έπαιξε, επίσης, η ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής της εταιρείας, με την προσθήκη 800 νέων σημείων πώλησης μαζί με το λανσάρισμα νέων κωδικών παγωτού. H μάρκα ΚΡΙ-ΚΡΙ κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 15,2% (στοιχεία NIELSEN Ιούνιος 2021).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν μικρή μείωση -2,1%, αγγίζοντας τα 24,8 εκατ. ευρώ. Η αγορά των γιαουρτιών στην Ελλάδα, φέτος, είναι σταθερή σε όγκο αλλά αρνητική σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Αυτό αποδίδεται στην υψηλή περυσινή βάση, καθώς και στις έντονες προωθητικές ενέργειες της αγοράς. Έτσι, παρόλο που καταφέρνει να διατηρεί το μερίδιο αγοράς, η αξιακή ανάπτυξη των πωλήσεων είναι αρκετά δυσχερής. Με διαφημιστικές καμπάνιες και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες η εταιρεία υπεραμύνεται και προσπαθεί να ενισχύσει το μερίδιο της στην αγορά. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,2%, οριακά αυξημένο σε σχέση με την περυσινή περίοδο κατά 0,1 ποσοστιαίες μονάδες [στοιχεία IRI σε αξία, Ιούνιος 2021].

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ανάπτυξη, συνολικά, +9,9%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 27 εκατ. ευρώ, αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, για το υπόλοιπο της χρήσης 2021, «η διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ διατηρεί επιφυλακτική στάση. Ο τομέας του παγωτού, στην τρέχουσα χρήση, φαίνεται ότι θα γνωρίσει ισχυρή ανάκαμψη μιας και στο υπόλοιπο της φετινής καλοκαιρινής σεζόν οι πωλήσεις παγωτού συνέχισαν με αντίστοιχο ρυθμό. Στον κλάδο των γιαουρτιών, η ανάπτυξη των πωλήσεων στην Ελλάδα εμφανίζεται αρκετά δυσχερής, ενώ, αντίθετα, στο εξωτερικό, οι πωλήσεις γιαουρτιών αναμένεται να διατηρήσουν την ανάπτυξη που παρουσιάζουν και κατά το δεύτερο εξάμηνο της χρήσης. Το προσφάτως διαμορφούμενο πληθωριστικό περιβάλλον, έχει επηρεάσει και τα κόστη βασικών εισροών μας.

Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα έχει γίνει έντονη η πίεση για ανατιμήσεις σε βασικές πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε και υλικά συσκευασίας. Επιπλέον, σημαντικές ανατιμήσεις αναμένονται στα μεταφορικά κόστη και την ενέργεια. Από την εξέλιξη αυτή, τα περιθώρια κερδοφορίας ενδέχεται να πιεστούν, παρά τις προσπάθειες μας για μετακύλιση μέρους της αύξησης του κόστους μας, στις τιμές πώλησης των προϊόντων. Σύμφωνα με τα τρέχοντα δεδομένα, η εκτίμηση της Διοίκησης είναι ότι στη χρήση 2021 θα μπορούσε να επιτευχθεί αύξηση των συνολικών πωλήσεων με υψηλό μονοψήφιο ποσοστό και μικρή υποχώρηση των περιθωρίων λειτουργικής κερδοφορίας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ