Ένα φλέρτ πολλών ετών, με πολλές διακυμάνσεις τελικά κατέληξε σε γάμο και χαρά. Οι τελευταίες λεπτομέρειες διευθετήθηκαν και υπογράφηκε η συμφωνία εξαγοράς της Ελληνικής Chipita, από την πολυεθνική Modelez . H εξαγορά της Chipita κόστισε 2 δισ. δολάρια.
Η Mondelez θα χρηματοδοτήσει την εξαγορά με μετρητά, αλλά και με την έκδοση νέων τίτλων.
Η Chipita, η οποία ιδρύθηκε στην Ελλάδα πριν από 40 χρόνια, είχε έσοδα περίπου 580 εκατομμύρια δολάρια το 2020 και διαθέτει αποδεδειγμένο ιστορικό σταθερής, αναπτυξιακής πορείας που προέρχεται από το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με κρουασάν και προϊόντα ζύμης, συμπεριλαμβανομένων των 7Days, Chipicao και Fineti. Η Chipita ήταν στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης και της ανάπτυξης σε αυτόν τον τομέα σε πολλές χώρες, λόγω της ισχυρής καινοτομίας της και των δυνατοτήτων παραγωγής που διαθέτει.
- «Καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Mondelez International τα γευστικά προϊόντα ζύμης της Chipita, τα οποία δίνουν περαιτέρω ώθηση στη στρατηγική μας για να γίνουμε ένας παγκόσμιος ηγέτης στην ευρύτερη κατηγορία των σνακ», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelez International.
- «Τα εμβληματικά brands και η σημαντική παρουσία της Chipita σε τόσο πολλές ελκυστικές αγορές αποτελούν ένα ισχυρό στρατηγικό συμπλήρωμα στο υπάρχον χαρτοφυλάκιό μας και στις μελλοντικές μας φιλοδοξίες για ανάπτυξη στην Ευρώπη και πέραν αυτής».
Τα προϊόντα της Chipita, που παράγονται σε 13 εργοστάσια και πωλούνται σε περισσότερες από 50 χώρες, προσεγγίζουν δύο δισεκατομμύρια καταναλωτών. Η εξαγορά θα δώσει τη δυνατότητα στη Mondelez International να προσφέρει στους καταναλωτές ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων αρτοποιίας, όπως μπισκότα, κέικ και, τώρα για πρώτη φορά, προϊόντα ζύμης και να καλύψει την αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση για αυτό το κομμάτι της αγοράς.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Chipita Σπύρος Θεοδωρόπουλος δήλωσε:
- «Η Chipita, για περισσότερα από 40 έτη, στηριζόμενη στην ποιότητα και την καινοτομία, δημιούργησε μία νέα κατηγορία σνακ που οι καταναλωτές αγάπησαν διεθνώς. Είμαι βέβαιος ότι η εξαγορά της Chipita από τη Mondelez International -μία από τις κορυφαίες εταιρείες σνακ στον κόσμο- θα δημιουργήσει νέες προοπτικές για τους ανθρώπους της και τα προϊόντα της».
Εκτός από την προσθήκη μιας νέας κατηγορίας στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Mondelez International, η εξαγορά αυτή θα ενισχύσει επίσης σημαντικά την παρουσία της εταιρείας στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, όπου η δραστηριότητα της Chipita είναι ιδιαίτερα καλά τοποθετημένη.
- Η Mondelez International θα χρησιμοποιήσει το δίκτυο διανομής της Chipita στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη για να ενισχύσει τη δική της διανομή και να συνεχίσει να φέρνει τις μάρκες της στην περιοχή και πέραν αυτής. Η συμφωνία θα προσφέρει επίσης ευκαιρίες καινοτομίας και συνδυασμού σημάτων, φέρνοντας τις εμβληματικές μάρκες σοκολάτας της Mondelez International σε νέες κατηγορίες.