Τι κι αν δέχθηκε πάνω από 5 εκατ. επισκέπτες την περασμένη χρονιά ή αλλιώς το 1/6 των τουριστικών αφίξεων της Ελλάδας, η Κρήτη βάζει πλώρη για ακόμη υψηλότερα νούμερα, όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα σχέδια για νέες επενδύσεις σε υποδομές, τουριστικές αναπτύξεις και αποκρατικοποιήσεις.
Ακριβώς σε αυτό επικεντρώνεται και το Enterprise Greece που προτάσσει στο τελευταίο του ενημερωτικό τεύχος την κινητικότητα στο νησί, το οποίο έχει ανάγκη σύγχρονων υποδομών:
- Το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι (1,5 δισ. ευρώ), η κατασκευή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει την επόμενη χρονιά,
- ο νέος, πολυσυζητημένος Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης, η χάραξη του οποίου παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό,
- η υποθαλάσσια ενεργειακή διασύνδεση (1 δισ. ευρώ) του νησιού με την ηπειρωτική Ελλάδα
είναι από τις “βαριές” υποδομές που θα αλλάξουν το νησί- αρκεί φυσικά να βρούν το δρόμο της υλοποίησης.
Πιο άμεσα αποτελέσματα θα έχει η μελλοντική παραχώρηση του λιμένα Ηρακλείου από το ΤΑΙΠΕΔ και η αξιοποίηση της πρώην αμερικανικής βάσης Γουρνών, για την οποία ο σχετικός διαγωνισμός αναμένεται φέτος.