Ένας τομέας όπου «ποντάρει» φέτος ο ελληνικός τουρισμός σε βραχυπρόθεσμο αλλά και πιο μακροπρόθεσμο ορίζοντα είναι το κομμάτι της προβολής με στόχο και το 2021.

Ετσι η προώθηση του προορισμού Ελλάδα για φέτος περιλαμβάνει την ενίσχυση κονδυλίων για διαφήμιση -23 εκατ. για τον ΕΟΤ-, στοχευμένη διαφήμιση στις αγορές που πρόκειται να ανοίξουν, brand καμπάνια και  καμπάνια κρατήσεων για τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, συν-διαφήμιση αλλά και συμφωνίες με tour operators.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ