Γράφει η «ξενοδόχος’

Εφικτό θεωρεί -έστω κι εν μέσω πανδημίας- το οικονομικό κλείσιμο για δύο από τις σημαντικές αποκρατικοποιήσεις στο κομμάτι του real estate από το ΤΑΙΠΕΔ η Κομισιόν.

Στην έβδομη έκθεση ενισχυμένης εποπτείας για την Ελλάδα που έδωσε χθές στη δημοσιότητα η Επιτροπή, εκτιμά ότι η αποκρατικοποίηση για το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού και η παραχώρηση της Μαρίνας Αλίμου έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να ‘’κλείσουν’’ μέσα στο 2020 παρά τις καθυστερήσεις που έχουν παρατηρηθεί λόγω Covid 19.

Οσον αφορά  το Ελληνικό, παρά τις δεσμεύσεις  και τις προσπάθειες των αρχών ώστε να εκπληρωθούν τα προαπαιτούμενα και να επιτευχθεί το οικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής με την έναρξη της κατεδαφίσεων στις αρχές Ιουλίου, δεν έχει υπάρξει πρόοδος μέχρι στιγμής λόγω των επιπλοκών στη διαδικασία υποβολής προσφορών για την άδεια καζίνο (σ.σ. με την προσφυγή στο ΣτΕ από πλευράς της Hard Rock) και των λοιπών δικαστικών εκκρεμοτήτων που θα συζητηθούν έως και τον Οκτώβριο του 2020.

Για τη Μαρίνα Άλιμου, μετά την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης στις 13 Μαΐου 2020, το χρηματοοικονομικό κλείσιμο της συναλλαγής θα έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί εντός 120 ημερών όπως προβλέπεται στη σύμβαση. Μετά από τη σχετική απόφαση, το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ έδωσε παράταση έως τις 30 Οκτωβρίου 2020,  για να δοθεί επαρκής χρόνος για την ολοκλήρωση της συναλλαγής με τον ανάδοχο, τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ. Οι καθυστερήσεις οφείλονται στα ζητήματα που έχουν προκύψει με τους επαγγελματίες του γιώτινγκ, οι οποίοι στεγάζονται στη μαρίνα και τώρα υπό το νέο καθεστώς της παραχώρησης καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Σε ανακοίνωσή του την περασμένη εβδομάδα, ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Ανευ Πληρώματος – ΣΙΤΕΣΑΠ επισημαίνει ότι παρά τις επανειλημμένες προτάσεις προς τα αρμόδια υπουργεία (Ναυτιλίας και Τουρισμού) και την κατάθεση λεπτομερών υπομνημάτων των επαγγελματιών που έχουν ζητήσει να χωροθετηθεί μία νέα «επαγγελματική Μαρίνα» στην περιοχή της Νοτιο-Ανατολικής Αττικής, για να στεγάσει τους επαγγελματίες, δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική αντίδραση. Δεδομένου ότι σήμερα ισχύει με συμφωνία ειδικό επαγγελματικό τιμολόγιο στην Μαρίνα Αλίμου, που δεν δεσμεύει τον παραχωρησιούχο, αναμένεται ότι τα επαγγελματικά σκάφη που δεν θα μπορούν να αντιμετωπίσουν τα αυξημένα έξοδα, και μάλιστα στην παρούσα οικονομική κατάσταση θα πρέπει να φύγουν ή να διακόψουν τελείως την δραστηριότητα, λόγω έλλειψης διαθέσιμων αντίστοιχων χώρων ελλιμενισμού στην Αττική.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here