Περισσότερες από 100 ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στους κλάδους Τροφίμων-Ποτών, Βιομηχανικού Εξοπλισμού και Software-Πληροφορικής συμμετείχαν σε webinar της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου σε συνεργασία με το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στο Βερολίνο με θέμα τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες για επιχειρηματικές δράσεις στη Γερμανία εν μέσω πανδημίας.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του webinar

  • η Γερμανία αποτελεί τη δεύτερη εξαγωγική αγορά για την Ελλάδα, καθώς την περίοδο 2015-2019 οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά +17,4% από 1,9 έως 2,3 δισ. ευρώ, ενώ η Ελλάδα κατέχει την 41η θέση ως προμηθεύτρια χώρα της Γερμανίας
  • κατά τη διάρκεια της πανδημίας ο κλάδος Τροφίμων και Ποτών πέτυχε αύξηση πωλήσεων 33,3% και ο κλάδος των Κατασκευών και Δομικών Υλών 6%
  • η πανδημία αποτελεί ευκαιρία και για τις εταιρείες του κλάδου πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, λόγω των νέων συνθηκών στο εργασιακό και οικογενειακό περιβάλλον, αλλά και λόγω του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here