Στην ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου του με νέα προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και ταυτόχρονα θα συνεισφέρουν σε μεγαλύτερο βαθμό στην κερδοφορία του ομίλου, στοχεύει η διοίκηση της Ελγέκα για το τρέχον δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας, θα εστιάσει στην επίτευξη νέων συνεργασιών, στη διεύρυνση του πελατολογίου, αλλά και στην περαιτέρω βελτιστοποίηση των λειτουργιών του, προκειμένου να διατηρήσει ή και να βελτιώσει την κερδοφορία του, εκμεταλλευόμενος ενεργότερα τα περιουσιακά του στοιχεία.
Σημειώνεται ότι βασικούς πυλώνες ανάπτυξης του ομίλου αποτελούν η εμπορία καταναλωτικών προϊόντων και η παροχή υπηρεσιών logistics, τομείς οι οποίοι εκτιμάται ότι παρουσιάζουν ιδιαίτερα μεγάλη δυναμική διεθνώς.
Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια του α’ εξάμηνου του 2018 ο όμιλος Ελγέκα πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 9,5%, καθώς ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθε σε € 84,4 εκατ. έναντι € 77,0 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο του 2017. Η αύξηση αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα νέων συνεργασιών και εντατικότερων προωθητικών ενεργειών στον τομέα της εμπορίας καταναλωτικών προϊόντων, εισαγωγής νέων κωδικών προϊόντων καθώς και αύξησης του μεριδίου αγοράς στον τομέα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Τα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε ζημίες € 0,5 εκατ. έναντι κερδών € 3,2 εκατ. της συγκρίσιμης περιόδου, λόγω του κέρδους από την πώληση της θυγατρικής «Arivia Α.Β.Ε.Ε.» που συμπεριλαμβάνονταν στη συγκρίσιμη περίοδο.