Γράφει η «ξενοδόχος»
Σε αντίθεση με πολλά μεγάλα αεροδρόμια στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική, το «Ελευθέριος Βενιζέλος» δεν αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης εργαζόμενων, χάρη στη σωστή διαχείριση του προσωπικού που έγινε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και την στήριξη από κρατικά προγράμματα προστασίας της απασχόλησης, όπως το «Συν-εργασία».
Αυτό ανέφερε χθές στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ο κ. Γιάννης Παράσχης
διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου αεροδρομίου της χώρας, το οποίο έχει σχεδόν κλείσει την ψαλίδα σε σύγκριση με την προ πανδημίας περίοδο με τους Αμερικάνους να δίνουν τον τόνο, αφού η επιβατική κίνηση στις συνδέσεις Αθήνας- ΗΠΑ έχει αυξηθεί κατά 51% σε σύγκριση με το 2019 λόγω αυξημένων πτήσεων από νωρίς φέτος, για πρώτη φορά μέσα στο Μάρτιο. Το σύνολο της επιβατικής κίνησης μεταξύ Αθήνας και ΗΠΑ, αφίξεις και αναχωρήσεις δηλαδή, Ελλήνων και ξένων έφθασε την περίοδο Ιανουαρίου- Ιουνίου συνολικά τις 313.104 (εξαιρουμένων των διερχόμενων) από 207.536 την αντίστοιχη περίοδο του 2019, με πάνω από το 1/3 της επιβατικής κίνησης να καταγράφεται μέσα στον Ιούνιο που ήταν και ο καλύτερος μήνας.
Παρόλ’ αυτά τα προβλήματα στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές επηρεάζουν και τον ελληνικό τουρισμό είτε λόγω των καθυστερήσεων στα δρομολόγια είτε λόγω των απεργιών και των ακυρώσεων σε ξένες αεροπορικές, όπως η Easyjet, η British Airways, η Lufthansa κ.α..
Εκτός Αθηνών, στην Κρήτη, σύμφωνα με τις τοπικές Ενώσεις Ξενοδόχων λόγω των προβλημάτων με την αεροπορική SAS ακυρώθηκαν εκατοντάδες πτήσεις τα τελευταία 24ωρα με αποτέλεσμα τουρίστες που ήθελαν να έρθουν στην Ελλάδα να μην έχουν αυτή τη δυνατότητα, επηρεάζοντας τελικά όλη την τουριστική «αλυσίδα» είτε πρόκειται για tour operators, ταξιδιωτικούς πράκτορες, ξενοδοχεία κ.α..