Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2020 ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Euroseas Ltd., ιδιοκτήτρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πάροχος θαλάσσιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων.

Τα κυριότερα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου 2020:

• Συνολικά καθαρά έσοδα 15,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Καθαρό εισόδημα 2,0 εκατομμυρίων δολαρίων. Καθαρό εισόδημα που αποδίδεται στους κοινούς μετόχους (μετά από μερίσματα 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων για προνομιούχες μετοχές της σειράς Β) ύψους 1,8 εκατομμυρίων δολαρίων ή 0,32 δολαρίων ανά μετοχή. Προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα που αναλογεί στους κοινούς μετόχους για την περίοδο στο 1,0 εκατ.δολάρια ή 0,17 $ ανά μετοχή.

Προσαρμοσμένο EBITDA: 4,1 εκατομμύρια $.

• Κατά μέσο όρο 19,0 πλοία επιχειρούσαν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, εξασφαλίζοντας μέση χρονοναύλωση ύψους 9.615 $ ανά ημέρα.

Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, οι αγορές εμπορευματοκιβωτίων επηρεάστηκαν από την πανδημία και περιορίστηκαν καθ ‘όλη τη διάρκεια του τριμήνου. Η πτώση συνεχίστηκε τον Απρίλιο και τον Μάιο του 2020, καθώς περιοχές που συνήθως είναι ηγέτες στην αγορά, όπως η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική, έκλεισαν τις οικονομίες τους για να ελέγξουν την εξάπλωση της πανδημίας, επηρεάζοντας αρνητικά την ανάπτυξη του εμπορίου. Πράγματι, αναμένεται ότι το 2020 θα σημειώσει σημαντική συρρίκνωση, αν και εκτιμούμε ότι θα υπάρξει ανάκαμψη από το τέταρτο τρίμηνο, καθώς η παγκόσμια οικονομία ανοίγει σταδιακά”.

“Μέσα σε αυτό το πολύ δύσκολο περιβάλλον, σχεδόν όλα τα πλοία μας έχουν παραμείνει ναυλωμένα σε αποδοτικές τιμές κατά το πρώτο τρίμηνο, εκτός από το Manolis P και το EM Oinousses που βρίσκονται στη διαδικασία scrap και, από τις αρχές Μαΐου 2020, το EM Spetses που δεν είναι ναυλωμένο”.

«Κοιτώντας στο εγγύς μέλλον, πιστεύουμε ότι θα παραμείνει ένα απαιτητικό περιβάλλον αγοράς το 2020 με τις ανανεώσεις των συμβάσεών μας να είναι σε χαμηλότερα επίπεδα ναύλωσης. Ωστόσο εκτιμούμε ότι η ζήτηση θα επεκταθεί το 2021 λόγω και της περιορισμένης αύξησης της προσφοράς. Εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικές αβεβαιότητες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα και τη δύναμη της ανάκαμψης μετά την πανδημία αλλά και τους κινδύνους που ελλοχεύουν από μια πιθανή αναβίωση της εμπορικής έντασης μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας. ”

Διαβάστε επίσης:

Αριστείδης Πίττας (εφοπλιστής): Νέο πλήγμα στο θαλάσσιο εμπόριο- Αναμένεται χαμηλή ζήτηση προσεχώς

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here