Η στήριξη του τουρισμού και της εστίασης, τα προγράμματα επιβράβευσης και η μετάβαση στην απόλυτη digital εμπειρία.

Παροχή σίτισης, επιβράβευση, διαχείριση εταιρικών εξόδων. Πώς η επένδυση στις παραπάνω υπηρεσίες συμβάλει στην αποδοτικότητα των οργανισμών, την αύξηση της αγοραστικής δύναμης των ατόμων και την αύξηση των πωλήσεων των συνεργαζόμενων εμπόρων; Είναι δυνατόν να κερδίζουν όλοι;

Η Μαρία Βερούχη, Marketing & CX Director της Edenred Ελλάδος, εξηγεί στο Think Big πώς η παροχή κινήτρων μπορεί να έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς!

Στην Ελλάδα η Edenered συνεργάζεται με περισσότερες από 6.000 εταιρείες-πελάτες από όλους τους κλάδους της οικονομίας, εξυπηρετώντας περισσότερους από 300.000 δικαιούχους.

Ήταν μάλιστα από τους ομίλους που μέσα από την πρωτοβουλία «Ένα Δώρο για το Καλό» στήριξαν εμπράκτως, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τον κλάδο της εστίασης. Οι κάτοχοι των καρτών Ticket Restaurant για κάθε συναλλαγή 10 ευρώ και άνω, έπαιρναν πίσω τα 3 ευρώ. Μέσα σε ένα μήνα σημειώθηκε αύξηση 43% στις συναλλαγές άνω των 10 ευρώ, ενώ ενισχύθηκαν οι τζίροι σε εστιατόρια και καφετέριες που απειλούνταν με λουκέτα!

Επενδύοντας στο περιβάλλον, την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Edenred μεταβαίνει στην digital εποχή αφήνοντας πίσω το χαρτί και το πλαστικό. Πρόσφατα η Ελλάδα έγινε η 5η χώρα ανάμεσα στις συνολικά 46 του Ομίλου, που προχωρά στην σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, με σημείο εκκίνησης την πρωτοποριακή άυλη κάρτα Ticket Restaurant ZERO, η οποία προσφέρει στους πελάτες της 100% digital εμπειρία.

Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει η κα Βερούχη από τον Μάρτιο του 2022 όλες οι κάρτες της Edenred θα είναι από 100% ανακυκλώσιμα υλικά!

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ