Aύριο Παρασκευή, η Cosco καταθέτει -πάλι- στην αρμόδια Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων ΕΣΑΛ το επενδυτικό σχέδιό της για το λιμάνι του Πειραιά.
Το νέο σχέδιο έχει αυξημένο προϋπολογισμό σε 800 εκατ. ευρώ, από 600 εκατ., καθώς προβλέπει την κατασκευή και τέταρτου προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων.
Δύο είναι οι σημαντικές αλλαγές στο νέο σχέδιο:
- Η πρώτη αφορά στην κατασκευή και τέταρτου προβλήτα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, προκειμένου να καλυφθεί η ολοένα αυξανόμενη ζήτηση για το λιμάνι του Πειραιά. Η δυναμικότητα του 4ου προβλήτα θα είναι στα 2,8 εκατ. teu, αυξάνοντας το συνολικό capacity του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας πάνω από τα 10 εκατ. teus. Το ύψος της επένδυσης για την κατασκευή νέου προβλήτα που θα κατασκευαστεί στα ανατολικά του προβλήτα 1 υπολογίζεται στα 300 εκατ. ευρώ.
- Η δεύτερη αλλαγή στο master plan του ΟΛΠ αφορά στην αλλαγή του σχεδιασμού για το εμπορικό κέντρο, το οποίο θα είναι κατά πολύ μικρότερο από το αρχικό πλάνο: Από 44 χιλιάδες τετραγωνικά, τελικά θα κατασκευαστεί εμπορικό κέντρο 22 χιλιάδων τετραγωνικών το οποίο θα εξυπηρετεί τους χώρους του σταθμού κρουαζιέρας και μόνο τους επισκέπτες, δηλαδή δεν θα είναι ανοιχτό για το ευρύ κοινό.