Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παρουσίασε διευρυμένο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, με νέες συσκευασίες και λανσαρίσματα στις κατηγορίες της μπύρας και του μηλίτη στην HO.RE.CA.
Συγκεκριμένα παρουσίασε τη νέα φιάλη FIX , αναβιώνοντας την κλασική ρετρό φιάλη που για περισσότερο από ενάμιση αιώνα αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας, η οποία θα κυκλοφορήσει αρχές Μαρτίου.
Παράλληλα, η εταιρεία λάνσαρε για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά τη διάσημη γαλλική μπύρα Kronenbourg 1664 Blanc, που ανήκει στην κατηγορία wheat. Ταυτόχρονα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία επενδύει και στην ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία του μηλίτη, παρουσιάζοντας ακόμα μία γευστική πρόταση από τον ανθρακούχο μηλίτηSomersby, λανσάροντας τη νέα γεύση, Somersby «Αχλάδι».
Με οδηγό τόσο την καινοτομία για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και προτάσεων που απαντούν στις πραγματικές ανάγκες καταναλωτών και πελατών όσο και την ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών των mega–brands της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει προσηλωμένη στο επενδυτικό της πλάνο, ενδυναμώνοντας το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας.