H Coca Cola βρήκε τον τρόπο να μεγαλώσει τα μερίδιά της στην δύσκολη ελληνική αγορά.

Περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και ταυτόχρονα νέες εναλλακτικές διεύρυνσης της εγχώριας αγοράς αναψυκτικών σηματοδότησε η είσοδος της Coca Cola, το 2017, στην παραγωγή προϊόντων με στέβια.

  • « Ο κόσμος αλλάζει ραγδαία το ίδιο και οι επιθυμίες των καταναλωτών. Η Coca – Cola αναζητά νέους τρόπους να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στις καρδιές τους και να απαντήσει στις νέες τους ανάγκες».

Το λανσάρισμα της Coca – Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο τόσο με τη νέα τάση του «fine drinking», η οποία κερδίζει όλο και περισσότερους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και με τη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας να αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς.

 

Get Free Email Updates!

Εγγραφείτε δωρεάν στο newsletter του banks.com.gr

Δέχομαι να αποθηκευθεί το e-mail μου στο σύστημα αποστολής newsletter.

Το e-mail σας δε θα δοθεί ποτέ σε τρίτους. Μπορείτε να απεγγραφείτε όποτε επιθυμείτε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here