H Coca Cola βρήκε τον τρόπο να μεγαλώσει τα μερίδιά της στην δύσκολη ελληνική αγορά.

Περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και ταυτόχρονα νέες εναλλακτικές διεύρυνσης της εγχώριας αγοράς αναψυκτικών σηματοδότησε η είσοδος της Coca Cola, το 2017, στην παραγωγή προϊόντων με στέβια.

  • « Ο κόσμος αλλάζει ραγδαία το ίδιο και οι επιθυμίες των καταναλωτών. Η Coca – Cola αναζητά νέους τρόπους να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στις καρδιές τους και να απαντήσει στις νέες τους ανάγκες».

Το λανσάρισμα της Coca – Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο τόσο με τη νέα τάση του «fine drinking», η οποία κερδίζει όλο και περισσότερους καταναλωτές σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και με τη γενικότερη φιλοσοφία της εταιρείας να αφουγκράζεται τις ανάγκες της αγοράς.