Το λανσάρισμα των προϊόντων Costa Coffee στην ελληνική αγορά, ανακοίνωσαν η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, επενδύοντας στην αναπτυσσόμενη κατηγορία του καφέ και διευρύνοντας σημαντικά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους.
Ο Costa Coffee είναι πλέον διαθέσιμος στην ελληνική αγορά, με 5 διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με 7 επιλογές σε κάψουλες, που θα λανσαριστούν τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, ο Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων.
Στη διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε τονίστηκε ο διττός μακροπρόθεσμος στόχος της εταιρείας για την Ελλάδα:
- η κατάκτηση διψήφιου μεριδίου αγοράς στη συγκεκριμένη υποκατηγορία καφέ την προσεχή διετία και
- η συνεργασία με 1.500 ανεξάρτητα σημεία μαζικής εστίασης σε όλη την Ελλάδα την επόμενη τριετία.
Ο Βασίλης Βελισκιώτης, Spirits, Snacks & Coffee Unit Manager της Coca Cola Τρία Έψιλον, διευκρίνισε ότι δεν είναι στα πλάνα της εταιρείας η δημιουργία καταστημάτων «Costa Coffee» στην Ελλάδα. Όπως τόνισε η απόφαση που έχουν λάβει από κοινού Coca Cola Τρία Έψιλον και Costa Coffee είναι «να μην ανοίξουμε καταστήματα σε χώρες όπου δεν προϋπήρχε παρουσία, αλλά να εξελίξουμε ένα μοντέλο με ανεξάρτητους ιδιοκτήτες».
Ο Γιάννης Παπαχρήστου, γενικός διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον ανέφερε ότι: «Με την προσθήκη του κορυφαίου brand Costa Coffee στη μεγάλη οικογένεια προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ερχόμαστε να προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ. Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, ενισχύοντας το όραμά μας ως ο 24/7 Leading Beverage Partner. Το λανσάρισμα του Costa Coffee σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από την προσθήκη ενός brand καφέ, καθώς η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος Coffee Partner. Θα είμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας, υποστηρίζοντάς τους ουσιαστικά ώστε να προσφέρουν την εμπειρία Costa Coffee στους πελάτες τους».
Η Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, υπογράμμισε ότι: «Το λανσάρισμα του Costa Coffee στην ελληνική αγορά συνδέεται άμεσα με τη συνολική στρατηγική της Coca-Cola να αποτελεί μία Total Beverage εταιρεία. Η προσθήκη αυτή έρχεται ως απόδειξη της δέσμευσής μας να εξελισσόμαστε, να δημιουργούμε και να προσφέρουμε μοναδικά προϊόντα στους καταναλωτές μας, απόλυτα εναρμονισμένα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους».