Η ClientIQ και η AVIN, εταιρεία του ομίλου Motor Oil, ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους στο δυναμικό τομέα των customer analytics, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών της AVIN και μελών του προγράμματος πιστότητας AVIN Κερδίζω.
Η συνεργασία εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της AVIN για παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών, στo πλαίσιo μιας ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της.
Η CEO της ClientIQ, κα. Αλεξάνδρα Χριστοπούλου δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με την AVIN και φιλοδοξούμε να συνεισφέρουμε καταλυτικά, με την εκτεταμένη εμπειρία μας στον τομέα των customer analytics, στην περαιτέρω ενδυνάμωση της σχέσης της εταιρείας με τους πελάτες της, αυξάνοντας παράλληλα την προστιθέμενη αξία για τον τελικό καταναλωτή».
Λίγα λόγια για την ClientIQ:
H ClientIQ ιδρύθηκε το 2015 με όραμα την ανάδειξή της σε ηγέτιδα δύναμη της ελληνικής αγοράς στον τομέα της παροχής εξελιγμένων εργαλείων διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών. Θέτοντας στο επίκεντρο των υπηρεσιών της τα customer analytics, η ClientIQ είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στη διαχείριση πελατολογίων, βοηθώντας τους πελάτες της να βελτιστοποιήσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων που ακολουθούν, στο πλαίσιο μιας πελατοκεντρικής εμπορικής πολιτικής. Μια εξειδικευμένη ομάδα με πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στη διαχείριση πελατολογίων θέτει τα θεμέλια ώστε η ClientIQ να αποτελεί σήμερα, τον έμπειρο και αξιόπιστο συνεργάτη που συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη άριστων σχέσεων της εκάστοτε εταιρείας με τους πελάτες της και την καταγραφή θετικών αποτελεσμάτων. www.clientiq.gr