Tην πρώτη εταιρική παρουσίαση στο 13ο Insurance Conference έκανε ο Χρήστος Μίχας, Financial Sector Sales Lead SAS Institute S.A. με θέμα: Μεγιστοποίηση της αξίας των πελατών με Analytics & Intelligent Decisioning.
“Σήμερα, στην SAS μοιραζόμαστε τη γνώση μας για πως οι επιχειρήσεις πρέπει να αντιμετωπίζουν τη νέα πραγματικότητα και πως μπορούμε να βοηθήσουμε τις εταιρείες στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους, να της φέρουμε ένα βήμα ακόμη πιο κοντά στο μέλλον, δίνοντας μία νέα προσέγγιση”, ανέφερε.
Κατά τον κ. Μίχα, είναι σημαντικό να επενδύει κάποιος στο ανθρώπινο δυναμικό και πως η ανάγκη οδηγείται από την εμπειρία.
“Στην πραγματικότητα δεν είναι ο covid-19 αυτός που μας οδηγεί στην ψηφιακή εποχή, αλλά ο πελάτης. Ζει στην αβεβαιότητα, έχει διαφορετική νοοτροπία”, τόνισε.
Η εταιρεία του προχωρά στη νέα πραγματικότητα συνδράμοντας τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, στηριζόμενη σε πυλώνες με έμφαση το responce και το recover.
Tα αναλίτικς χρησιμοποιούνται κατά κόρον στο εξωτερικό και η αλήθεια είναι ότι πρέπει να αποτελούν το βασικό εργαλείο και στην Ελλάδα.
Μέρος της παρουσίασης: